
Born05 ontwikkelt campagne Robijn Stip en Streep
In opdracht van Unilever ontwikkelde Born05 de campagne die Robijn Stip en Streep in Nederland introduceert. Het gaat om een wasmiddel en wasverzachter speciaal voor gekleurde kleding met witte elementen.
Frederik Pot, creative lead bij Born05: “Het leven zit vol met vrolijke patronen. En die maken het leven leuker. Dankzij Stip en Streep van Robijn gaan we ze vaker zien. Niet alleen in je eigen garderobe, maar ook op straat. Dat is de basisgedachte van de campagne. De zekerheid die het product biedt en het plezier dat het oplevert. Maak je geen zorgen, geniet van al die vrolijkheid. En als je dat doet, dan zie je overal opeens patronen.”
Satish Oemraw, Brand manager Robijn NL: “Het is onze missie om mensen dagelijks kleine geluksmomentjes te bezorgen en met zorg en aandacht hun kleding langer mooi te houden. De campagne die Born05 heeft gemaakt is helemaal Robijn: kleurrijk, er valt heel veel te zien en geeft je het vertrouwen om te genieten van je kleding, in stippen én strepen.”
De campagne is te zien op tv, online en social media.
Credits:
Klant: Unilever - Robijn: Satish Oemraw, Fleur Polman, Frederike van der Meer | Bureau: Born05, Utrecht | Productiemaatschappij: Caviar | Regie: Sidney van Wichelen | Muziek: Jochem Weierink |
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data
Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens
[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)
Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert