Born05 Group verandert naam in Ace

Born05 Group gaat verder onder de naam Ace. De naamswijziging is de volgende stap voor de groep die bouwt aan een collectief van toonaangevende bureaus.

Rogier IJzermans, CEO van Ace: “We willen de ontwikkelingen van de afgelopen periode markeren. Daar hoort een nieuwe naam bij. Ace staat voor samenwerking, gezamenlijk succes en eenheid. Met Ace begeleiden we organisaties bij grotere merk- en business vraagstukken. Waarbij we de gecombineerde kracht van onze bureaus vervolgens inzetten om tot impactvolle oplossingen te komen. We geloven in de kracht van de diversiteit van de bureaus, die ook autonoom binnen hun domein hun eigen markt bedienen. Door het samenspel tussen Ace en de bureaus, hebben we regie en specialisatie dicht bij elkaar georganiseerd. In combinatie met de teams van onze opdrachtgevers zorgt dit ervoor dat we echt duurzame oplossingen kunnen ontwikkelen die bijdragen aan de groei van de organisatie.”

Over Ace

Ace bestaat uit de bureaus: Born05, Blauw Gras, Glasnost, Airborne, Fitzgerald & Newborn en telt 165 medewerkers in Amsterdam en Utrecht. De groep werkt aan een volledig geïntegreerd aanbod voor merken, die relevant in contact willen staan met mensen over alle contactmomenten heen. Tot het klantenportfolio behoren Adyen, ASN Bank, bol.com, KLM, Nederlandse Loterij, Rituals, Samsung en Unilever.

Rogier IJzermans is een van de gasten in de uitzending van Marketing Report op News Business Radio op dinsdag 17 november.

www.thisisace.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.

Fama Volat lanceert Hartmakers-campagne voor Hart van Brabant

04-09-2025 | 12:55:10
Onder de titel Word Hartmaker van Hart van Brabant heeft Fama Volat een campagne ontwikkeld voor de regio, voorheen bekend als Midden-Brabant.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.