Blauw Gras gekozen voor digitale campagnes van de Hartstichting

Blauw Gras is door de Hartstichting gekozen voor de ontwikkeling en uitvoering van digitale campagnes. De samenwerking wordt begin 2021 afgetrapt met meerdere campagnes waaronder een merkcampagne.

Dideke van Lieshout, Manager Digital & Customer Interactions van de Hartstichting: “Met een gedegen strategische aanpak en verfrissende creativiteit bewijst Blauw Gras veel expertise in huis te hebben. Dat geeft ons het vertrouwen om samen ons merk en onze digitale strategie verder te ontwikkelen. Bijkomend voordeel is dat we op deze manier gebruikmaken van de verschillende expertises binnen Ace, waar Blauw Gras onderdeel van is.”

Erik Wiese, oprichter van Blauw Gras: “De Hartstichting is een van de meest vooruitstrevende NGO’s van Nederland. De ambitie om de transitie te maken naar digital first onderstreept dit. Wij kunnen niet wachten om deze stap samen met de Hartstichting te gaan maken.”

www.blauw-gras.com
www.hartstichting.nl



 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.