Blauw Gras komt met campagne voor opvouwbare Samsung

Blauw Gras heeft een campagne ontwikeld voor Samsung waarbij ze de features van de opvouwbare Galaxy Z Fold2 vergelijkt met Apple's smartphones. Het gaat om uitingen in digitale abri's. Op deze manier onderstreept het merk de kenmerken van hun opvouwbare smartphonel, terwijl het een sneer geeft aan Apple.

Gerben van Walt Meijer, Marketing Manager Mobile van Samsung Nederland: "Met onze innovatieve producten en diensten treden we al jaren buiten de gebaande paden om zo het dagelijks leven leuker en makkelijker te maken. Met deze boodschap willen we zoveel mogelijk mensen kennis laten maken met de mogelijkheden van de Samsung Galaxy Z Fold2.

Bart Visser, Creative Director bij Blauw Gras: ''De campagne benadrukt dat Samsung's Galaxy Z Fold2 ten aanzien van bepaalde features een stap vooruitloopt op Apple's smartphones. Dit laten we zien door gebruik te maken van slogans, die op de verschillen wijzen.''

De digitale abri's zijn te zien in Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Eindhoven.

Credits

Verantwoordelijken bij Samsung: Danique de Barse, Laura Geuze | Creative Direction: Bart Visser | Concept, art & copy: Desmond Lisonne & Demian Geurts – Larribau LaVigne | Strategie: Jennis Jongerius | Productie: Blauw Gras | Account/Project: Fleur van der Eijk, Daphne van der Oord

www.blauw-gras.com
www.samsung.com

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding

03-10-2025 | 11:27:00
Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 85 procent van de Nederlanders zich (bijna) nooit zorgen maakt om zelf risico te lopen op ondervoeding.

Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers

03-10-2025 | 11:10:58
Wereldwijde uitdagingen zijn te groot voor overheden of NGO’s om alleen aan te pakken. Steeds vaker stappen grote merken in dit domein

MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug

03-10-2025 | 10:21:00
De slogan, die vanaf oktober weer te zien is in alle campagnes, krijgt een eigentijdse invulling die aansluit bij de huidige tijdsgeest.

[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation

03-10-2025 | 09:47:00
Springbok is per direct op zoek naar een Medior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch

[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant

03-10-2025 | 09:12:00
PINK is per direct op zoek naar Senior Social Advertising Consultant - Groningen  •  32-40 uur
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Pie Kamau

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.