Blauw Gras komt met campagne voor opvouwbare Samsung

Blauw Gras heeft een campagne ontwikeld voor Samsung waarbij ze de features van de opvouwbare Galaxy Z Fold2 vergelijkt met Apple's smartphones. Het gaat om uitingen in digitale abri's. Op deze manier onderstreept het merk de kenmerken van hun opvouwbare smartphonel, terwijl het een sneer geeft aan Apple.

Gerben van Walt Meijer, Marketing Manager Mobile van Samsung Nederland: "Met onze innovatieve producten en diensten treden we al jaren buiten de gebaande paden om zo het dagelijks leven leuker en makkelijker te maken. Met deze boodschap willen we zoveel mogelijk mensen kennis laten maken met de mogelijkheden van de Samsung Galaxy Z Fold2.

Bart Visser, Creative Director bij Blauw Gras: ''De campagne benadrukt dat Samsung's Galaxy Z Fold2 ten aanzien van bepaalde features een stap vooruitloopt op Apple's smartphones. Dit laten we zien door gebruik te maken van slogans, die op de verschillen wijzen.''

De digitale abri's zijn te zien in Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Eindhoven.

Credits

Verantwoordelijken bij Samsung: Danique de Barse, Laura Geuze | Creative Direction: Bart Visser | Concept, art & copy: Desmond Lisonne & Demian Geurts – Larribau LaVigne | Strategie: Jennis Jongerius | Productie: Blauw Gras | Account/Project: Fleur van der Eijk, Daphne van der Oord

www.blauw-gras.com
www.samsung.com

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Pie Kamau

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.