
Blauw Gras komt met campagne voor opvouwbare Samsung
Blauw Gras heeft een campagne ontwikeld voor Samsung waarbij ze de features van de opvouwbare Galaxy Z Fold2 vergelijkt met Apple's smartphones. Het gaat om uitingen in digitale abri's. Op deze manier onderstreept het merk de kenmerken van hun opvouwbare smartphonel, terwijl het een sneer geeft aan Apple.
Gerben van Walt Meijer, Marketing Manager Mobile van Samsung Nederland: "Met onze innovatieve producten en diensten treden we al jaren buiten de gebaande paden om zo het dagelijks leven leuker en makkelijker te maken. Met deze boodschap willen we zoveel mogelijk mensen kennis laten maken met de mogelijkheden van de Samsung Galaxy Z Fold2.
Bart Visser, Creative Director bij Blauw Gras: ''De campagne benadrukt dat Samsung's Galaxy Z Fold2 ten aanzien van bepaalde features een stap vooruitloopt op Apple's smartphones. Dit laten we zien door gebruik te maken van slogans, die op de verschillen wijzen.''
De digitale abri's zijn te zien in Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Eindhoven.
Credits
Verantwoordelijken bij Samsung: Danique de Barse, Laura Geuze | Creative Direction: Bart Visser | Concept, art & copy: Desmond Lisonne & Demian Geurts – Larribau LaVigne | Strategie: Jennis Jongerius | Productie: Blauw Gras | Account/Project: Fleur van der Eijk, Daphne van der Oord
www.blauw-gras.com
www.samsung.com
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data
Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens
[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)
Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Dit artikel is gepubliceerd door: Pie Kamau