Blauw Gras aan de slag voor Villa Massa en Licor 43

Blauw Gras is sinds januari 2021 verantwoordelijk voor alle social-media- en content-activiteiten van de drankmerken Villa Massa en Licor 43. Het bureau neemt onder andere de creatie en productie van content, campagnes en activaties op zich

Maxxium Nederland, waar Villa Massa en Licor 43 de Nederlandse distributeur van is, heeft een kort pitchtraject uitgezet om te komen tot de bureaukeuze. Het bedrijf is in handen van Lucas Bols en Edrington Group. Villa Massa en Licor 43 zijn merken van Zamora Company.

Ries Bokken, Brand Manager Zamora Company bij Maxxium Nederland: “Bij de keuze voor Blauw Gras als nieuwe social agency waren twee elementen cruciaal. Allereerst de benadering van onze vraagstukken, waarbij ze op overtuigende wijze de motivaties van onze doelgroep centraal hebben gesteld. Daarnaast zorgt onze reeds bestaande samenwerking met pr-bureau Glasnost (eveneens onderdeel van Ace) ervoor dat we vraagstukken op een integrale manier kunnen aanpakken.”

Erik Wiese, co-founder van Blauw Gras: “Het zijn twee prachtige merken met een sterke heritage, waarbij Licor 43 al veel betrokken fans heeft. Deze relaties willen we extra kracht gaan bijzetten. Voor Villa Massa ligt dat anders, daar gaan we juist bouwen aan de bekendheid van het merk.”

De eerste activiteiten zijn inmiddels gerealiseerd. De samenwerking werd afgetrapt met een campagne voor de nieuwe Amaretto likeur van Villa Massa, waarvoor Blauw Gras de social assets als ook tv-billboards ontwikkelde. Daarnaast ging voor Licor 43 een campagne voor de nieuwe veganistische Horchata likeur live.

www.maxxium.nl
www.zamoracompany.com
www.thisisace.nl
www.blauw-gras.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.

Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne

16-10-2025 | 16:37:23
Bruna, Media Reverse en Talpa bewijzen dat AI-campagnes effectief en geloofwaardig kunnen zijn

O2H Creative Solutions versiert Amsterdam voor jubileumjaar

16-10-2025 | 15:13:06
De stad Amsterdam viert haar 750-jarig bestaan, en dat is ook buiten niet te missen.

TBWA\NEBOKO laat emoties spreken in fraudecampagne NVB

16-10-2025 | 14:55:00
De campagne moedigt Nederlanders aan om te vertrouwen op hun emoties bij een poging tot fraude.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.