Blauw Gras aan de slag voor Hallmark

Blauw Gras is per november aan de slag gegaan voor Hallmark. Het Amsterdamse bureau wordt de socialmediapartner van het bedrijf op het gebied van wenskaarten en cadeauartikelen.

Na een pilotfase met daarin twee campagnes is de keuze op Blauw Gras gevallen. De kerstcampagne Hallmarkjes liet zien dat geluk hem in de kleine momenten zit. Hallmark en Blauw Gras gaan op structurele basis samenwerken en de volgende campagne staat alweer klaar om live te gaan. Met Valentijn wordt het concept Hallmarkjes verder uitgebouwd.

Steven Koopmans, manager online marketing van Hallmark Cards Benelux: "Blauw Gras is erin geslaagd om onze merkwaarden perfect door te vertalen naar een inspirerende campagne voor onze jongere doelgroep." Het bureau was verantwoordelijk voor concept, creatie en begeleiding bij de media-inzet.

Erik Wiese, mede-oprichter en Strategy Director van Blauw Gras: “Vanaf het allereerste moment was er een klik met Hallmark. Daarnaast kunnen wij ons geloof in de combi van creativiteit en impact helemaal kwijt in ons werk.”

www.blauw-gras.com
www.hallmark.nl

 

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.