Bert van Grieken stopt bij M2 Media en wordt zelfstandige

Bert van Grieken verlaat mediabureau M2 Media om verder te gaan met zijn eigen bedrijf Mediainkoper. Dat laat hij weten via LinkedIN.

Hij was sinds juni 2019 Head of Procurement bij de Candid Group, waar M2 Media onder valt. Daarvoor was hij directeur inkoop en partner bij het mediabureau. In januari 2006 trad hij toe tot het MT van de onderneming. Later bouwde hij met Nico Hilhorst het bureau uit tot een bedrijf met tientallen medewerkers. In december 2017 verkochten de twee M2 Media aan de Candid Group onder leiding van Gérard Ghazarian.

Bert van Grieken: “Een vereiste voor een nieuw project of opdracht is ‘Als ik er maar plezier uithaal’. Moet dit betaald zijn? Mag wel, hoeft niet. Als ik een organisatie kan helpen die geen geld tot zijn beschikking heeft, maar waar ik wel met voldoening kan werken, helemaal goed!” Hij meldt al een aantal interessante opdrachten voor de Candid Group te gaan doen en te werken aan een boek over zijn loopbaan.

www.m2media.nl
www.candidplatform.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.