Bert van Grieken stopt bij M2 Media en wordt zelfstandige

Bert van Grieken verlaat mediabureau M2 Media om verder te gaan met zijn eigen bedrijf Mediainkoper. Dat laat hij weten via LinkedIN.

Hij was sinds juni 2019 Head of Procurement bij de Candid Group, waar M2 Media onder valt. Daarvoor was hij directeur inkoop en partner bij het mediabureau. In januari 2006 trad hij toe tot het MT van de onderneming. Later bouwde hij met Nico Hilhorst het bureau uit tot een bedrijf met tientallen medewerkers. In december 2017 verkochten de twee M2 Media aan de Candid Group onder leiding van Gérard Ghazarian.

Bert van Grieken: “Een vereiste voor een nieuw project of opdracht is ‘Als ik er maar plezier uithaal’. Moet dit betaald zijn? Mag wel, hoeft niet. Als ik een organisatie kan helpen die geen geld tot zijn beschikking heeft, maar waar ik wel met voldoening kan werken, helemaal goed!” Hij meldt al een aantal interessante opdrachten voor de Candid Group te gaan doen en te werken aan een boek over zijn loopbaan.

www.m2media.nl
www.candidplatform.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Marketing Producer

01-09-2025 | 07:53:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Marketing Producer - Amsterdam

Crowdfunding Wij eisen de nacht stopgezet na ruim half miljoen

29-08-2025 | 12:58:00
Binnen twee dagen na de lancering heeft de campagne Wij eisen de nacht op al 252.440 euro opgehaald via crowdfunding.

Levi’s viert erfgoed met wereldwijde Icons-campagne

29-08-2025 | 12:41:58
Levi’s heeft een wereldwijde campagne gelanceerd waarin drie kledingstukken centraal staan: de 501 Original jeans, de Trucker Jacket en het Western Shirt

T-Mobile lanceert SuperMobile-campagne met Kevin Bacon

29-08-2025 | 12:37:56
T-Mobile heeft een nationale campagne gelanceerd om SuperMobile, het zakelijke telefoonabonnement, onder de aandacht te brengen

Bob Koigi: Fraude maakt van transparantie een noodzaak

29-08-2025 | 12:20:33
Nu digitale advertising zich blijft uitbreiden via connected TV, video en het open web, groeit de druk op de industrie om transparanter te opereren
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.