Bart Heijt en Dennis Melkert versterken MODYN

MODYN heeft Bart Heijt  en Dennis Melkert toegevoegd aan het designteam, respectievelijk als Concept Designer en Concept Engineer. MODYN heeft eind vorig jaar een andere naam en merkidentiteit gekregen en is daarbij een andere weg ingeslagen. Ook specialiseerde het bureau zich in mobility design en sprak het zijn internationale groeiambities uit.

Bart Heijt heeft al een flinke staat van dienst als designer in de automotive industrie. Na zijn studie Industrial Design aan de TU Delft deed hij een master Transportation and Car Design aan de Scuola Politecnica di Design in Milaan en een stage bij CNH Industrial Advanced Design Center in Modena. Na een periode als freelancer gewerkt te hebben, belandde hij als Automotive Designer bij het DAF Design Center en was verantwoordelijk voor het design van zowel interieur als exterieur onderdelen en zorgde ervoor dat styling en engineering op de juiste manier bij elkaar kwamen. Bart Heijt is gespecialiseerd in conceptual design en automotive surfacing.

Dennis Melkert heeft een minor in Sustainable Product Design en heeft veel ervaring in de productie van renderanimaties en productvideo’s. Dit jaar heeft hij zijn eindstage bij MODYN succesvol afgerond met een 8,5 en is hij als Industrieel Product Ontwerper afgestudeerd aan de Haagse Hogeschool. Dennis Melkert vervolgt zijn stage nu als vast teamlid en is gestart als Concept Engineer.

Gert-Jan van Breugel, managing director van MODYN: “Om de huidige groei van opdrachten consequent uit te bouwen hebben we cross-functional talent nodig. Met de komst van deze twee mannen halen we veel enthousiasme in huis en breiden we onze design en engineering skill-set verder uit. Het gaat ons zeker verder helpen in onze missie om mobiliteit wereldwijd naar een volgend niveau te tillen door middel van toonaangevende designs.”

www.modyn.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude

21-10-2025 | 18:20:00
Omdat nepwebshops steeds professioneler worden, lanceert Thuiswinkel.org de bewustwordingscampagne Neem geen risico. Check het logo.

Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne

21-10-2025 | 15:37:00
De campagne benadrukt de unieke waarde van werken met ouderen en speelt in op de groeiende vraag naar medewerkers in de ouderenzorg.

DEPT en Histor lanceren creatorgedreven campagne

21-10-2025 | 15:04:00
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.

Heineken en LePub spelen met AI-vriendschap

21-10-2025 | 11:46:00
De bierbrouwer zet het contrast neer tussen kunstmatige verbondenheid en het merkstandpunt dat échte vrienden ontstaan aan een échte bar met een echt bier.

[Vacatures] iO zoekt een Senior Contentmanager

21-10-2025 | 10:29:00
iO is per direct op zoek naar Senior Contentmanager - Campus Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.