ASN Bank, Asmodee, Hertog Jan, Lidl, Storytel en Nationale Postcodeloterij genomineerd voor Cross Media Adverteerder 2021

De nominaties voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2021 zijn bekend.

Uit de voordrachten heeft de Cross Media Awards Jury onder voorzitterschap van John Olivieira deze zes adverteerders genomineerd:


Winaar in 2020 was Albert Heijn

Eerdere edities werden gewonnen door Specsavers, Tele2, ING (tweemaal), KPN, Ziggo en Nederlands Film Festival.

In de komende weken zullen wij case-interviews doen met de genomineerde adverteerders. Deze worden voorgelegd aan de jury, die de winaar bepaalt.

Op dinsdag 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt tijdens het Cross Media Diner in Amsterdam.

Vrijdag 18 juni is de laatste dag dat cases kunnen worden ingestuurd voor Cross Media Awards 2021.

Doet jouw bedrijf al mee?

Inzenden voor de Cross Media Awards kan nog even! Is jouw bedrijf, of ben jij actief met crossmedia en wil je graag een case inzenden of meedingen in een van de andere categorieën? Wacht niet langer en geef je op! Op onze website vind je alle informatie. Wacht niet te lang. De deadline is vrijdag 18 juni.

www.crossmediaawards.nl

 

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.