Anouk Zink Managing Director TBWA\NEBOKO, Thomas van der Helm Head of Account

Per 1 januari 2023 is Anouk Zink Managing Director van het Amsterdamse creatieve bureau TBWA\NEBOKO. Tegelijk met Anouk is Thomas van der Helm gepromoveerd tot Head of Account.

Anouk Zink werkt sinds 2020 bij TBWA in de rol van Business Director voor onder meer T-Mobile, Tele2 en Ben. Ze begon haar carrière bij FHV/BBDO, dat zij na 11 jaar verliet om bij N=5 - uiteindelijk als Managing Director - aan de slag te gaan. Na 10 jaar stapte ze over naar WPP waar zij het Vodafone/Ziggo-account integraal runde voor de groep, van data tot strategie, van creatie tot media. Met klanten als Telfort en KPN won ze verschillende nationale en internationale prijzen, waaronder een Cannes Lions Grand Prix in 2018.

Thomas van der Helm werkt al sinds 2015 bij TBWA inclusief een korte uitstap naar DDB. Hij is nauw betrokken geweest bij de pitches op Nederlandse Spoorwegen, T-Mobile en Philips.

Uitdaging en creativiteit verbinden

Rik Ledder, CEO van TBWA\NEBOKO: “Anouk kan als geen ander elke business uitdaging en best-in-class creativiteit met elkaar verbinden. Met Anouk hadden we al één van de beste accountvrouwen van Nederland in huis. Ik ben dan ook ontzettend blij dat zij nu onze nieuwe Managing Director is.”

Anouk Zink: “Ik geloof in de kracht van TBWA\NEBOKO omdat wij via disruptieve merkplatforms de brand experience in de volle breedte kunnen orkestreren. Zo kunnen we de business van onze klanten écht laten groeien.”

Rik Ledder: ”Samen met Darre van Dijk (Chief Creative Officer), Natalie Gruis (Chief Strategy Officer), Brian Swords (Chief Client Officer) en Geoff Coyle (Managing Director International) hebben we een mooie groep van sterke creatieve, zakelijke en vooral menselijke leiders in onze directie.”

www.tbwa.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP

23-09-2025 | 11:01:42
Het project vormt het centrale onderdeel van een campagne die deze week in achttien landen start

[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic

23-09-2025 | 09:27:00
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur Video Qmusic - Amsterdam

Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne

23-09-2025 | 09:04:00
Joe Public Amsterdam heeft voor ALDI een vervolg ontwikkeld in de Fans van Voordeel-campagne.

ARA Creative Agency ontwikkelt campagne Sok je mee

22-09-2025 | 15:54:22
Op Wereld Alzheimer Dag presenteert Team Alzheimer de campagne Sok je mee. Doel is zoveel mogelijk Alzheimer Socks te verkopen

Hart voor de Zaak ontwikkelt actie Week van de Stamceldonor

22-09-2025 | 13:49:52
De Week van de Stamceldonor is gestart met een koffiebekeractie op vijf treinstations en de Universiteit van Amsterdam.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.