Anoeshka Harpal naar CS Digital Media

Anoeshka Harpal is per 1 maart begonnen als Senior Accountmanager bij CS Digital Media. Eerder was zij in dezelfde functie werkzaam voor Jean Mineur Mediavision en Clear Channel. Meest recent was zij Sales Director Netherlands voor Locala.

Permanent strategische innovaties toepassen

Radjen van Wilsem, CEO van CS Digital Media: "Als mediatechnologiebedrijf willen we permanent strategische innovaties toepassen op de ontwikkeling van onze eigen DOOH Publisher CSDM en haar partners. Soms zijn we eventjes onnavolgbaar maar zeker verfrissend. In Anoeshka hebben we een perfect fit gevonden die samen met onze nerdiness, durft af te wijken van de gebaande paden en CS Digital Media kan helpen onze partners een vraagstuk verrassend anders te bekijken door onze technologie. Omdat we bouwen aan de hervorming van de Digital out of Home-markt naar een Online out of Home medialandschap, past haar persoonlijkheid in ons streven het voortouw te blijven nemen door te experimenteren. Zo leren we welke oplossingen moeten worden gebouwd voor de vraagstukken van het heden en van de toekomst."

Media en technologie komen samen

Anoeshka Harpal: "Na een boeiend avontuur heb ik besloten Locala te verlaten. Ik heb in een korte tijd veel kunnen leren over data, maar heb Digital Out Of Home niet echt los kunnen laten. De match met CS Digital Media is dat media en technologie samenkomen, wat voor mij de perfecte combinatie is. CS Digital Media neemt het voortouw door te blijven experimenteren en ontwikkelen. Zij creëren op deze manier oplossingen voor de vraagstukken van het heden maar ook de toekomst. Ik zie het als een mooie uitdaging om binnen mijn netwerk diegene die nog geen gebruik maken van de technologieën van CS Digital Media, kennis te laten maken met de mogelijkheden die CS Digital Media biedt op de prachtige schermen in de metronetwerken van Amsterdam, Rotterdam, Antwerpen en de schermen van het Shell-netwerk. Denk hierbij aan data-driven technologie zoals Vehicle Detection, maar ook de afgelopen week gelanceerde Metro Arrival. Zoals mensen mij kennen, blijf ik bouwen aan nieuwe en bestaande relaties. Als medewerker van CS Digital Media heb ik de mogelijkheid mijn relaties uit te dagen op het gebied van nieuwe ideeën en technologieën."

www.csdm.online


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public ontwikkel kerstcommercial ALDI met Andy van der Meijde

06-12-2025 | 20:00:00
De door Joe Public ontwikkelde kerstcommercial van ALDI brengt met Andy van der Meijde brengt dit jaar de boodschap Bij ALDI kan je meer kerst vieren.

Hotel L’Amour ontwikelt Jumbo-kerstcommercial a la Dickens

06-12-2025 | 07:45:00
Hotel L’Amour heeft de Jumbo-kerstcommercial ontwikkeld onder de noemer a la Dickens. De boodschap is dat de mooiste kerst die je kunt wensen, met elkaar is en dat kerst niet helemaal perfect hoeft te zijn

TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn

06-12-2025 | 05:45:00
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcampagne van Albert Heijn ontwikkeld waarin emotie, inspiratie, productaanbod, winkelcommunicatie en digital samenkomen in één herkenbare wereld

Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall

06-12-2025 | 02:08:00
Natwerk heeft de feestdagencampagne van Gall & Gall ontwikkeld onder de noemer ’t Feest begint bij Gall & Gall

TBWA\NEBOKO ontwikkelt Staatsloterij-kerstcommercial: Geef elkaar een beetje geluk

06-12-2025 | 01:52:21
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcommercial Geef elkaar een beetje geluk voor de Staatsloterij ontwikkelt. Daarmee wil de Staatsloterij uitstralen dat echt geluk niet in het winnen van grote prijzen zit, maar in de warmte en aandacht die we elkaar geven
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.