&.agency werft Puma, Felyx, Parfumado, Rimmel en Zuivelhoeve

&.agency, een data driven storytelling agency heeft Puma, Felyx, Parfumado, Rimmel en Zuivelhoeve aan haar klantenpakket toegevoegd. Ook worden activiteiten voor bestaande klanten zoals Vinted en L'Oréal verder uitgerold.

Het online digital marketingbureau gaat Puma versterken op zowel nationaal als internationaal niveau door middel van influencer marketing, branded content en paid advertising. Internationaal zet &.agency een influencer marketing campagne op om bekendheid te genereren voor de lancering van de nieuwe Puma Cali Dream bij Foot Locker. Nationaal is er voor deze sneaker een content productie shoot opgezet met influencers. Deze content wordt breed weggezet via vrouwelijke influencers en paid social advertising om zowel awareness als traffic te realiseren.

&.agency gaat Felyx op nationaal en internationaal niveau ondersteunen op het gebied van influencer marketing. De e-scooter sharing dienst is actief in verschillende gemeentes in Nederland, België en Duitsland. &.agency heeft een influencer marketing strategie ontwikkelt om gebruikers te heractiveren in volwassen markten en nieuwe gebruikers te genereren in nieuwe markten. Door middel van data-gedreven monitoring & reporting wordt het programma verder geoptimaliseerd en uitgerold.

Met Parfumado is een samenwerking gestart. Initieel gaat &.agency de populaire online parfumdienst in het Verenigd Koninkrijk helpen met het creëren van merkbekendheid en het werven van abonnees met influencer marketing. &.agency zal daarmee aan de wieg staan van de snelle internationale groei en deze helpen te faciliteren met haar expertise.

Samen met Coty worden de handen ineengeslagen voor de lancering van de Rimmel Wonder'Extention mascara. &.agency is hierbij verantwoordelijk voor de algehele lanceringsstrategie, creative concepting, influencer squad formatie, pr-seeding strategie en event organisatie.

Zuivelhoeve heeft &.agency geselecteerd als influencer marketing & pr-bureau met focus op de Duitse markt. Samen met food en lifestyle influencers wordt er lokaal awareness gegenereerd in de nieuwe gebieden Noordrijn-Westfalen en Berlijn.

Tot slot zijn de activiteiten voor Vinted en L'Oréal verder uitgebreid. Voor Vinted is het ambassador programma - dat in de zomer in Duitsland gestart is - ook in Portugal uitgerold. Daarnaast heeft L'Oréal de American brands Kiehl's, IT Cosmetics en CeraVe toegevoegd aan haar pr-portfolio in Nederland.

Sophie van der Schaft, CEO en mede-eigenaar van &.agency: "Het is gaaf om te zien dat merken ons meer en meer weten te vinden. En dat we met onze klanten steeds verder Europa intrekken. Ook het feit dat merken bij terug blijven komen en steeds meer projecten bij ons neerleggen is het ultieme bewijs dat we met mooie merken, mooie verhalen aan het bouwen zijn."

www.and-agency.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.