&.agency breidt uit met jong talent

&.agency is uitgebreid, onder meer met de oprichting van de holding &media.group die bijdraagt aan de ontwikkeling van de onderliggende bedrijfstakken &.agency, &.talent en de onlangs opgerichte bedrijfstak &.format. Om dit te bewerkstelligen is het team van het Amsterdamse bureau uitgebreid met Roos Pieters, Suzanne Broeders en Linda Hospers.

Roos Pieters is sinds september 2021 junior Strategy & New Business manager bij &.agency. Zij gaat haar kennis en ervaring die zij onder meer opgedaan heeft bij Mediaxplain inzetten om passende influencer marketing strategieën te ontwikkelen voor nieuwe en bestaande klanten van &.agency zoals Praxis, Puma en Coolblue.

Suzanne Broeders is tijdens haar master Entrepreneurship & Management in the Creative Industries in februari 2021 bij &.agency begonnen als stagiaire en is sinds augustus 2021 als Trainee betrokken binnen de &.media group voor het verder op te zetten en vorm te geven van nieuwe producties binnen &.format. Deze nieuwe bedrijfstak ontwikkelt en produceert kwalitatieve content formats voor tv en video on demand services, zoals de Videoland serie ‘De Koertjes naar Curaçao’. 

Linda Hospers die in september 2021 is begonnen, heeft ervaring opgedaan bij de marketingafdeling van onder meer Hema en Stedelijk Museum. Binnen &.talent gaat zij zich richten op het management van haar eigen portfolio influencers zoals Ellemieke Vermolen, Manon Tilstra en muzikaal talent Mikki van Wijk.

Britt Hogenhuis, oprichter van de &.media group: “Binnen de groep hebben we dit jaar veel gave nieuwe klanten mogen verwelkomen. Met deze teamuitbreiding kunnen we hen de aandacht geven die ze verdienen. Bij &.talent zijn we altijd op zoek naar nieuwe talentvolle content creators en influencers. Ook binnen ons bedrijf investeren we graag in jong talent. We leiden jong talent op met een senior team van specialisten, waarmee we onszelf blijven vernieuwen en inspireren. Roos, Suzanne en Linda zijn voor ons een prachtige aanvulling op het team.” 

www.and-agency.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.