[Amp.Amsterdam Podcast] Mischa Schreuder over creatief ondernemerschap bij Fitzroy

In deze aflevering gaat Diederik van Middelkoop om tafel met Mischa Schreuder, creatief partner bij creatief bureau Fitzroy. Zijn carrière omspant twee decennia en omvat veel bekroond werk voor verschillende internationale bureaus. Ze praten over het doel, de noodzaak om zich aan te passen aan de veranderende mentaliteit van de consument, Fitzroy als thuis en de uitdagingen van een modern creatief bureau. Mischa is een ondernemende denker en een geweldige communicator met een groot hart voor het vak.

Sonic Branding
Music Production
Audio-Post Production
Music Supervision
Music Licensing


www.amp.amsterdam


Lees ook:
[Amp.Amsterdam Podcast] Ramin Bahari (DEPT) on young creatives

[Amp.Amsterdam Podcast] Alex Bennett-Grant: "The full service creative agency is dead"


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Corendon: na afscheid Cor en Don, Fitzroy creatief bureau

25-11-2025 | 20:55:24
Corendon heeft na een pitch die in september 2025 was uitgeschreven, Fitzroy als creatief bureau verkozen

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.