AMARU presenteert whitepaper over de toekomst van creativiteit en merken

Cultural intelligence agency AMARU haar eerste whitepaper. Om beter te begrijpen waar onze snel veranderende samenleving naartoe gaat, deed AMARU onderzoek naar technologie en cultuur vanuit zowel macro- als micro-perspectieven. Dit resulteerde in hun eerste whitepaper: CULTURE + CHAOS + COMMUNITY.

In deze whitepaper betoogt AMARU dat de huidige uitdagingen voor de creatieve industrie verband houden met het de structuren waarop deze gebouwd is. Als gevolg hiervan weerspiegelen zowel de creatieve industrie, als de output daarvan, het huidige sociale klimaat op wereldschaal niet. Het resultaat hiervan is een aanhoudende uitdaging voor merken om relevant te blijven en in verbinding te staan met de samenleving van vandaag de dag.

Frisse kijk

Om een frisse kijk te bieden op de toekomst van merken en de creatieve industrie, dook AMARU in twee van de belangrijkste pijlers die momenteel de evolutie van de samenleving aandrijven; cultuur en technologie. Het leggen van verbindingen tussen de twee biedt in feite een filosofie die onze samenleving vooruit kan helpen naar een nieuw creatief tijdperk. Het tijdperk van CULTURE + CHAOS + COMMUNITY.

Download HIER de whitepaper

www.thisisace.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist

21-11-2025 | 12:02:00
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Hybride, Zwolle

Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne

21-11-2025 | 11:33:23
Always up for good coffee gaat deze maand live in NL, Zweden, Duitsland en Frankrijk en wordt via online kanalen, social en op de winkelvloer uitgerold.

Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten

21-11-2025 | 11:16:00
Het initiatief vraagt aandacht voor signalen van uitbuiting, omdat slachtoffers vaak onzichtbaar blijven. Veel Nederlanders herkennen deze signalen niet

Glenn da Silva & Bente van Deventer: UNLIKE bouwt merken via social

21-11-2025 | 10:51:25
Glenn da Silva en Bente van Deventer van UNLIKE spreken met Bas Vlugt over de manier waarop social het vertrekpunt vormt voor merkontwikkeling

KPN opent de lijn om te appen met Sint

21-11-2025 | 08:55:21
Via een online ouderportaal kunnen ouders gegevens over hun kinderen invoeren, zoals naam, leeftijd en interesses.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.