Aidsfonds en Gardeners lanceren Lang-zullen-ze-leven-slinger

Gardeners ontwikkelde voor het Aidsfonds de Lang-zullen-ze-leven-slinger. Hiermee vraagt het fonds aandacht voor de situatie van 1,8 miljoen kinderen met hiv wereldwijd.

Zonder medicijnen overlijdt 50 procent voor  hun tweede verjaardag. Met één pil per dag kunnen deze kinderen gezond oud worden, toch krijgt bijna de helft geen levensreddende medicijnen.

Met de Lang-zullen-ze-leven-slinger, gemaakt in samenwerking met ontwerper Bas Kosters, vier je alle mooie momenten in het leven van je kind. En met de opbrengst van één slinger kan Aidsfonds in zuidelijk Afrika een kind met hiv vinden en zorgen dat het medicijnen krijgt.

Marieke van der Heijden van het Aidsfonds: “We zijn ongelooflijk blij met deze campagne. Met name in zuidelijk Afrika zijn nog steeds honderdduizenden kinderen met hiv die geen levensreddende medicijnen krijgen. De Lang-zullen-ze-leven-slinger brengt dit probleem op een opvallende manier onder de aandacht en is meteen een concrete manier om bij te dragen aan de oplossing. En wie wil er nu niet zo’n vrolijk Bas Kosters ontwerp in huis?”

De Lang-zullen-ze-leven slinger is te koop via aidsfonds.nl/slinger. De campagne zal te zien en beluisteren zijn op radio, social media en middels pr.

www.aidsfonds.nl
www.gardeners.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikket campagne Bolletje: ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS

16-09-2025 | 09:00:00
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.