[ADNIGHT 2022] Natwerk – caution: under construction

Adnight viert dit jaar haar vijfde verjaardag. Het grootste netwerkevent in de reclamewereld, waar 60 reclamebureaus hun deuren openen en een kijkje in de keuken bieden. Natwerk doet dit jaar voor het eerst mee en opent haar deuren op de Rozenstraat. Het thema voor de primeur is ontstaan uit het DNA van Natwerk: bouwen aan oplossingen en ideeën in de steigers plaatsen met spraakmakende projecten en eigen producten (denk aan FEBO merchandise, Bello Limoncello en Krikkies) als gevolg.

It’s all-in the name, als je net iets hebt geverfd is het nog nat. Vanuit die gedachte ontstaat creativiteit en innovatie. Tijdens Adnight worden bezoekers bij Natwerk geprikkeld om zelf nieuwe ideeën te verzinnen en door het bouwen van eigen producten de cultuur en stijl van Natwerk te ervaren. Goeie ideeën ontstaan niet achter een bureau, maar onder de douche, tijdens een gesprek met een vriend of tijdens een goed feestje waar je gedachten de vrije loop krijgen. Daarom sluiten we af met een goed feest zodat iedereen vol inspiratie vertrekt.

Uiteindelijk netwerk je het beste onder het genot van een borrel. 

18.00 - 19.00 | Under construction workshop

Natwerk staat niet alleen bekend om haar oplossingen voor klanten maar ook het neerzetten van eigen merken. In deze workshop ga je zelf een product lanceren. Een niet 
normaal simpele workshop waarbij we bezoekers uitdagen om door middel van twee objecten nieuwe ideeën te bedenken in een pressure cooker. Vertel ‘m in één zin als je 
durft!

19.00 - 20.00 | Natwerk Notwork Expo

We openen de NOTWORK-expositie. Hier presenteren we al onze gemaakte producten/video’s / activaties die staan voor het DNA van Natwerk: niet normaal opvallend. Natwerkproducten, zoals de FEBO bijvoorbeeld, zullen natuurlijk niet ontbreken. Daarbij worden Bello Limoncello en Krikkies op een ludieke manier in het licht gezet, zodat je ze echt kunt ervaren. Natwerk wil met het ontwikkelen van eigen producten de creatieve vrijheid binnen zijn creatieve afdeling versterken. Naast dat het een interessant businessmodel is leert het je ook veel over de weg die een product aflegt, waardoor we onze klanten ook weer goed kunnen adviseren. Een goede manier om de cultuur en stijl van Natwerk te laten zien: er doorheen lopen met de creatieven, sippende van een drankje.

20:00 - 23.00 | The key that opens doors (a hidden party at a spot you will find out)

Een line-up met getalenteerde artiesten die dicht in het hart van Natwerk gesloten zijn, waaronder DJ abstract en Osman die hard aan de weg aan het timmeren zijn. Zij delen op 
hun eigen unieke manier wat creativiteit voor hen betekent. Daarnaast zal er een combinatie van rauwe en commerciële kunst te zien en horen zijn als een special act. Stay tuned!

Locatie

Natwerk 
Rozenstraat 60
1016 NX Amsterdam
www.natwerk.nl

Tickets

www.adnight.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist

21-11-2025 | 12:02:00
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Hybride, Zwolle

Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne

21-11-2025 | 11:33:23
Always up for good coffee gaat deze maand live in NL, Zweden, Duitsland en Frankrijk en wordt via online kanalen, social en op de winkelvloer uitgerold.

Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten

21-11-2025 | 11:16:00
Het initiatief vraagt aandacht voor signalen van uitbuiting, omdat slachtoffers vaak onzichtbaar blijven. Veel Nederlanders herkennen deze signalen niet

Glenn da Silva & Bente van Deventer: UNLIKE bouwt merken via social

21-11-2025 | 10:51:25
Glenn da Silva en Bente van Deventer van UNLIKE spreken met Bas Vlugt over de manier waarop social het vertrekpunt vormt voor merkontwikkeling

KPN opent de lijn om te appen met Sint

21-11-2025 | 08:55:21
Via een online ouderportaal kunnen ouders gegevens over hun kinderen invoeren, zoals naam, leeftijd en interesses.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.