[ADNIGHT 2022] Amp.Amsterdam x Kult&Ace | Sound at the speed of culture

Sound at the speed of culture

Exact weten wat er speelt op het gebied van jongeren, cultuur, merken en muziek? Dan is een bezoek aan de Herengracht 433 een must. Kult&Ace, PACT worldwide en Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company bundelen krachten én expertise voor ADNIGHT 2022. Samen faciliteren ze een afwisselend programma bestaand uit panels, interactieve sessies en co-creatie. 

Timetable

18:30u - 19:15u Paneldiscussie: ‘Sound At The Speed Of Culture’
18:30u - 22:30u ‘The Taste Of Sound’
19:30u - 20:30u Workshop: ‘The Power Of Co-Creation’ (powered by PUMA)
20:30u - 21:15u Paneldiscussie: ‘Sound At The Speed Of Culture’
21:30u - 22:30u Workshop: ‘The Power Of Co-Creation’ (powered by PUMA)

Panel discussies

Speciaal voor ADNIGHT deed PACT Worldwide een klein onderzoek naar het (toekomstige) luistergedrag van Gen Z en Millenials. In de paneldiscussie ‘Sound at the speed of Culture’ bespreken we deze uitkomsten onder leiding van moderator Amber Roner met Farid Benmbarek (Straight Shooter Publishing), Randall Span (Funx), Gaetan van de Sande (Complex NL) en Saffeh (Music producer). Want welke impact heeft het luistergedrag van deze jongeren op de industrie?

18:30u - 19:15u - Panelsessie 1 
Wat heeft het (toekomstige) luistergedrag van Gen Z en Millenials voor invloed op de muziekindustrie? En wat betekent dit voor artiesten, labels, publishers en media?
 
20:30u - 21:15u - Panelsessie 2
Gen Z en Millenials zijn bij uitstek de doelgroep om te bereiken middels muziek. Hoe haken artiesten, labels maar ook merken en adverteerders hier op in?

The Taste Of Sound

Amp.Amsterdam (in collaboration with Chuck Studios and Sue & The Alchemists)

Benieuwd wat het geluid van zuur is? Hoe bitter eruit ziet? En hoe het geluid en beeld van zoet matchen? Kom dan jou visuele en auditieve smaak testen tijdens de ‘The Taste Of Sound’ test.

Timeslots
18:30u - 22:30u

The power of co-creation

Kult&Ace presents: PACT worldwide powered by PUMA

Timeslots
18:30u - 22:30u

Wij geloven in de kracht van co-creatie, dus bij ons mag je zelf aan de slag. Na een korte introductie over onze creatieve community en PUMA Creative Camp is het jouw beurt om iets moois te maken. Ontwerp en creëer je eigen unieke kledingstuk met PUMA-overstock items, begeleid door REconstruct. Na de workshop kan jij jouw custom-made piece direct mee naar huis nemen!

Deelname is gratis maar er is beperkt plek dus zorg dat je op tijd bent.

Locatie

Amp.Amsterdam
Herengracht 433
1017 BR Amsterdam
www.amp.amsterdam

Kaarten

www.adnight.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Display, Video & Audio (DVA) Consultant

08-10-2025 | 09:03:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Display, Video & Audio (DVA) Consultant

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Senior Display, Video & Audio (DVA) Consultant

08-10-2025 | 08:49:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Senior Display, Video & Audio (DVA) Consultant 

Herkenbaarheid, humor en oplossingen staan centraal in automotive-campagne Marktplaats

07-10-2025 | 20:47:00
Happiness Amsterdam ontwikkelde voor Marktplaats een tweede campagne voor automotive. We spreken Nancy van Hees, Senior Communications Manager Mobility bij Marktplaats en Joey Boeters, Creative Partner en mede-oprichter van Happiness Amsterdam

Europese steden decor voor OOH-campagne Lynk & Co 08

07-10-2025 | 16:39:48
Met de 08 wil Lynk & Co het segment van plug-in hybrides verder ontwikkelen

Alfred lanceert campagne met dames van Van Dobben

07-10-2025 | 11:28:00
Alfred en OnSocial hebben een merkcampagne ontwikkeld voor croquetmerk Van Dobben, waarin de dames uit de iconische Amsterdamse Eetsalon centraal staan
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.