Action verlengt partnerschap met SOS Kinderdorpen

Action verlengt per 1 januari 2021 het partnerschap met internationale kinderontwikkelingsorganisatie SOS Kinderdorpen, dat startte in januari 2018. Het contract heeft opnieuw een looptijd van drie jaar.

Hajir Hajji, commercieel directeur van Action: “Alle Action-collega’s zijn nauw betrokken en trots op ons partnerschap met SOS. Door de verlenging van het partnerschap, kunnen we blijven samenwerken aan een liefdevol thuis voor kwetsbare kinderen over de hele wereld”.

Arian Buurman, directeur SOS Kinderdorpen Nederland: “Het zijn uitdagende tijden. We moeten alles op alles zetten om de zorg voor de kinderen in onze projecten te waarborgen. Op dit moment zijn partnerschappen dan ook belangrijker dan ooit. Ik ben daarom ontzettend blij en dankbaar dat Action de samenwerking voor de komende drie jaar wil verlengen. Met de bijdrage van Action kunnen we niet alleen structureel voorzien in alles wat een SOS kind nodig heeft om veilig en liefdevol op te kunnen groeien, zoals goede voeding, onderwijs, medische zorg en sport, maar draagt Action ook bij aan de onderhoudskosten van het kinderdorp en kwetsbare families in de omliggende gemeenschap”.

Momenteel sponsort Action meer dan 1.500 kinderen in Azië die opgroeien in een SOS familie in een kinderdorp. Het partnerschap is zo opgebouwd dat de teams van Action-winkels en distributiecentra een eigen SOS kind of dorp sponsoren. Verder ondersteunen de Action-kantoren in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Polen en Frankrijk diverse SOS projecten in Europa.

Het partnerschap maakt onderdeel uit van het Action Social Responsibility-beleid. Deze dient als handleiding voor Actions manier van zakendoen, waarin respect voor mensenrechten, ethisch handelen en zorg voor het milieu belangrijke pijlers zijn. Zowel binnen het eigen bedrijf als in de supply chain.

www.action.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.