Ace neemt digital product agency Label A over

Product agency Label A treedt toe tot Ace. Met de overname bouwt de bureaugroep verder aan haar geïntegreerde propositie van Connected Brands. Met de komst van Label A telt Ace zo’n 300 medewerkers, met kantoren in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht.

Rogier IJzermans, CEO bij Ace: “We geloven in de mix van merk, marketing en product. En met name die laatste is cruciaal om een rol van betekenis te kunnen spelen in de dagelijkse routine van mensen. Label A is een van de beste digital product bureaus van Nederland, met een geweldig team van creatieve techies die geloven in de kracht van samenwerking en die impact willen maken in de wereld van morgen. Label A voegt een unieke energie en expertise toe aan de bestaande bureaus binnen onze groep.”

Floris van Lohuizen, Managing Director Label A: “We willen met onze producten de levens van eindgebruikers verrijken en daarmee onze klanten een relevante positie geven bij hun doelgroep. De meest succesvolle producten vloeien voort uit de nauwe samenwerking van verschillende expertises en disciplines. Zo hebben we bij Label A vanaf dag één gewerkt. Ace is een fantastische vervolgstap voor ons, omdat dit hier allemaal samenkomt. Een volledig aanbod van expertise, met de beste bureaus uit de markt. Naar de sterren en daar voorbij!”

www.thisisace.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Crowdfunding Wij eisen de nacht stopgezet na ruim half miljoen

29-08-2025 | 12:58:00
Binnen twee dagen na de lancering heeft de campagne Wij eisen de nacht op al 252.440 euro opgehaald via crowdfunding.

Levi’s viert erfgoed met wereldwijde Icons-campagne

29-08-2025 | 12:41:58
Levi’s heeft een wereldwijde campagne gelanceerd waarin drie kledingstukken centraal staan: de 501 Original jeans, de Trucker Jacket en het Western Shirt

T-Mobile lanceert SuperMobile-campagne met Kevin Bacon

29-08-2025 | 12:37:56
T-Mobile heeft een nationale campagne gelanceerd om SuperMobile, het zakelijke telefoonabonnement, onder de aandacht te brengen

Bob Koigi: Fraude maakt van transparantie een noodzaak

29-08-2025 | 12:20:33
Nu digitale advertising zich blijft uitbreiden via connected TV, video en het open web, groeit de druk op de industrie om transparanter te opereren

Minecraft zet Ice Cube in voor Cube Claims-campagne

29-08-2025 | 10:17:44
In deze social-first aanpak speelt de rapper en acteur een opvallende rol als verzekeringsinspecteur binnen de wereld van de game.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.