Wayne Parker Kent ontwikkelt campagne Fonds Gehandicaptensport  

Op Black Friday start Fonds Gehandicaptensport de campagne #85procentvoorjouwtalent. Met deze campagne vraagt Fonds Gehandicaptensport aandacht voor het Uniek Sporten platform. Een platform waar mensen met een beperking een sporthulpmiddel kunnen aanvragen. Fonds Gehandicaptensport vergoedt daarbij 85 proccent. Niet alleen op Black Friday, maar het hele jaar door. De campagne is bedacht en geproduceerd door full service contentbureau Wayne Parker Kent.

Enkele tienduizenden mensen met een beperking sporten of bewegen niet, omdat een sporthulpmiddel te duur is of het aanvraagproces te ingewikkeld. Om dat probleem op te lossen, startte Fonds Gehandicaptensport het platform Uniek Sporten hulpmiddelen. Hier kan men terecht voor advies, aanvraag én de financiële afhandeling voor een sporthulpmiddel. Ook het lenen van een hulpmiddel is mogelijk. Het platform is in maart 2021 gelanceerd in samenwerking met VWS. Naast hulp bij de aanvraag, kan men 85 procent van het restbedrag vergoed krijgen. 

Gwen Verhaegh, manager communicatie en voorlichting Fonds Gehandicaptensport: “Sporten moet voor iedereen toegankelijk zijn. Daarom helpen wij mensen met een beperking het hele jaar door met de aanvraag en financiering van hun sporthulpmiddel. Onze vergoeding is maar liefst 85 procent. Een korting die black Friday waardig is, maar het hele jaar door geldt. Gelukkig wel.’’

Daan Zoetmulder, managing director Wayne Parker Kent: “Met deze online campagne geven we het platform van Uniek Sporten een flinke boost en helpen we hopelijk zoveel mogelijk sporters aan een hulpmiddel. Met de knipoog naar Black Friday hopen we op extra aandacht voor een mooi initiatief. Een bewuste zet, die benadrukt hoeveel voordeel de sporter via dit platform kan krijgen.” 

Het doel van de campagne is zoveel mogelijk mensen bewust maken dat het platform bestaat.

www.85procentvoorjouwtalent.nl
www.unieksporten.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

INDIE bouwt voort op OH YEAH-campagne voor Vodafone

23-10-2025 | 17:42:00
Iedereen die sinds 8 september 2022 een telefoon direct bij Vodafone heeft gekocht, ontvangt tot 3 jaar gratis Batterij Garantie.

FCB ontwikkelt Pets Know Best-campagne voor Purina PRO PLAN

23-10-2025 | 15:37:00
De campagne is gebaseerd op een herkenbaar inzicht: huisdieren lijken een gezondere levenshouding te hebben dan veel mensen en weten vaak wat goed voor ons is.

Hotel L’Amour en Jumbo introduceren de campagne: Prijzenstorm

23-10-2025 | 12:03:00
Jumbo Supermarkten is gestart met de campagne Prijzenstorm, ontwikkeld door Hotel L’Amour. De actie speelt in op het herfstseizoen

TomTom brengt Tom by TomTom en campagne Good Drivers Only

23-10-2025 | 09:06:17
De introductie wordt ondersteund door de merkcampagne Good Drivers Only, ontwikkeld door Preacher Amsterdam.

Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude

21-10-2025 | 18:20:00
Omdat nepwebshops steeds professioneler worden, lanceert Thuiswinkel.org de bewustwordingscampagne Neem geen risico. Check het logo.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.