Virtual sessions about connected branding: Two Cents of Ace

The past 10 years, technology has transformed the world. And yet companies lost the true connection and their ability to stand out as a brand. To stand out and stay ahead, at Ace we believe companies need to transform into Connected Brands. Because Connected brands are today’s most valuable businesses.

So, what makes these brands so valuable, and what then defines a Connected Brand. And lastly, but maybe more importantly what does it take for your brand to become tomorrow’s Connected Brand. So, let’s connect!


Episode #1 | What defines a Connected Brand and where to start tomorrow?

Date & Time | 18 Feb 2021 10:00 - 11:00 AM CET

Speaker | Melle Bos - Head of brand and business consultancy at ACE}


Key Takeaways Session

  • The philosophy behind Connected Brands

  • What determines your Connectedness

  • A walkthrough of the Connected Brand canvas

  • Where to start tomorrow

  • A breath of fresh virtual air in a challenging time

  • Connect and share thoughts with experienced marketers on the future of brands

 

www.register.thisisace.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.