Virgil van Dijk speelt hoofdrol in UEFA Euro 2020-campagne Thuisbezorgd.nl

Virgil van Dijk speelt de hoofdrol in de UEFA EURO 2020 campagne van Thuisbezorgd.nl. De aanvoerder van het Nederlands elftal is te zien in de televisiespot, out-of-home uitingen en op de social media-kanalen van Thuisbezorgd.nl. De campagne met de Nederlandse sterspeler is de officiële aftrap van Thuisbezorgd.nl als partner van UEFA EURO 2020.

Just Eat Takeaway.com, het moederbedrijf van Thuisbezorgd.nl, gaat in de rest van Europa ook samenwerken met bekende voetballers, waaronder Fernando Torres, Gianluigi Buffon en Lukas Podolski.

Virgil van Dijk wordt gezien als een van de beste verdedigers ter wereld. Zo is hij de enige verdediger die ooit tot UEFA-Speler van het Jaar werd verkozen. Van Dijk eindigde daarnaast als tweede bij het Ballon d'Or-gala en als FIFA Speler van het Jaar. Van Dijk is in de voorbije jaren als aanvoerder ook een vaste kracht geworden voor het Nederlands elftal. UEFA Euro 2020 zou zijn eerste grote toernooi zijn met Oranje, maar helaas komt dit toernooi te vroeg na de zware knieblessure die hij in oktober opliep. De wereldspeler wordt verder vooral geroemd om de prestaties bij zijn huidige club Liverpool, waar hij de Champions League, de FIFA Club World Cup, Premier League en de UEFA Super Cup won.



Om de aftrap van UEFA Euro 2020 komende maand te vieren speelt Van Dijk de hoofdrol in de campagne van Thuisbezorgd.nl, die de perfecte parallel trekt tussen voetbal en eten. De commercial laat zien hoe de spanning van het kijken naar de Euro 2020 wedstrijden samengaat met het bestellen en bezorgen van Virgil van Dijks favoriete eten en hoe de koerier verrast voor de deur van de Nederlandse aanvoerder staat. Door heel Europa spelen voetbaliconen een hoofdrol in de campagne van Just Eat Takeaway.com. Fernando Torres, Gianluigi Buffon en Lukas Podolski zijn onder meer in actie te zien voor de officiële partner van UEFA Euro 2020.

www.thuisbezorgd.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.