Valentijn Spek is Head of Strategy bij Wayne Parker Kent

Bij Wayne Parker Kent is Valentijn Spek  per 1 mei Head Of Strategy. Hij werkt voor Nederlandse en internationale klanten om hun social brending, storytelling en advertising te verbeteren. Door zijn aanstelling wordt hij onderdeel van het managementteam. Valentijn Spek werkte hiervoor bij DEPT in dezelfde functie.

Daan Zoetmulder, Managing Director bij Wayne Parker Kent: “Onze belofte stories worth telling betekent dat we merken helpen groeien door waardevolle en relevante verhalen te creëren. Van content tot branding en advertising. Zijn brede ervaring past daarom naadloos binnen onze toekomstplannen.”

Valentijn Spek, Head Of Strategy bij Wayne Parker Kent: "Dit is een talentvol en ambitieus bureau dat echt het verschil wil maken voor mensen en klanten. We hebben een vergelijkbare visie op de rol van content en reclame. Ik kijk uit naar de impact die ik kan maken op het bureau en de klanten."

www.wayneparkerkent.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.

Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne

16-10-2025 | 16:37:23
Bruna, Media Reverse en Talpa bewijzen dat AI-campagnes effectief en geloofwaardig kunnen zijn
 

Dit artikel is gepubliceerd door:

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.