Sunweb Group kiest Dept

Sunweb Group heeft digital agency Dept gekozen om het bedrijf te begeleiden op het vlak van media, technologie en data op strategisch en operationeel niveau. Het gaat daarbij om de zes vakantiemerken die onder Sunweb Group vallen. Dept is gekozen na een pitch die in augustus 2021 was uitgezet. De samenwerking is voor onbepeaalde tijd medio oktober 2021 gestart. 

Sunweb Group wil marktleider worden als digitale aanbieder van vakanties te worden in Europa. Om de vooropgestelde groei targets te behalen, is een efficiënte, effectieve én schaalbare marketingmachine nodig. Dept heeft met stakeholders een digital-first (media)strategie gecreëerd die Sunweb Group gaat helpen de doelstellingen te bereiken. 

Joost Kaart, Head of Online Marketing Innovation bij Sunweb Group: "Door een datagedreven marketing set-up te creëren, kunnen we onze marketingstrategie nog slimmer maken. Daarbij zullen we de klant zoveel mogelijk centraal stellen. Met Dept aan boord zijn we ervan overtuigd dat we onze ambitie om de Leading Digital Holiday Expert te worden kunnen realiseren."

Koen de Jong, accountmanager bij Dept: "Het goed integreren en schaalbaar opzetten van de verschillende merken van Sunweb Group is voor ons een mooie, maar vooral ook leuke, uitdaging. Dit is waar data, technologie en creativiteit écht samenkomen om efficiëntie en schaal te realiseren.”

www.deptagency.com
www.subweb.nl



 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.