Style de Vie brengt inspiratie via Marvia

Style de Vie, een groothandel in keukengerei, heeft het lokale marketing automation platform Marvia uitgekozen als partner voor resellers. Style de Vie wil met deze samenwerking de groeiambities vormgeven en de marketingactiviteiten uitbreiden. 

Style de Vie is acht jaar geleden gestart met de ontwikkeling van een brede collectie van eigen producten onder verschillende merken. De collectie bestaat uit de merken Laguiole Style de Vie, Forged, Style de Vie, One Message Spoon en T-Bottle. Het bedrijf levert producten aan de tussenhandel zoals kook- en cadeauwinkels en biedt via hen mensen die van koken houden betaalbare luxe.

Kevin Vollebregt, marketingmanager bij Style de Vie: “Wij willen inspiratie creëren als ondersteuning voor onze producten en besteden daarom veel aandacht en tijd aan de fotografie hiervan. Zo laten wij zien wat wij in huis hebben. Meerdere malen per jaar organiseren wij daarom nieuwe foto- en videoshoots. We zijn op zoek gegaan naar een tool die ons overzicht en structuur geeft in de grote hoeveelheid materiaal maar die ons ook in staat stelt dit materiaal op een eenvoudige manier te delen met onze klanten en resellers zodat zij makkelijk aan de slag kunnen met onze merken en producten."

Via de Digital Asset Management software van Marvia kan het bedrijf de ruim 2400 assets gestructureerd aanbieden. Kevin Vollebregt: ”Dankzij de herkenbare mappenstructuur vinden onze klanten snel hun weg in de beeldbank. De Brand Portal geeft een duidelijk overzicht van alle marketingmaterialen en inspireert klanten om met deze materialen aan de slag te gaan en nieuwe producten in het assortiment op te nemen. Bovendien kunnen wij via de portal goed zien wat onze klanten aanspreekt en vervolgens hierop inspelen tijdens de volgende fotoshoots.” Naast foto’s en video’s van de producten kunnen gebruikers van alle merken actuele logo’s, brochures en campagnematerialen downloaden in de beeldbank.

Style de Vie is momenteel vooral actief in de Benelux, maar krijgt ook steeds meer voet aan de grond in andere Europese landen en in Noord-Amerika. Kevin Vollebregt: “Met het oog op de toekomst, waarin we met meer lokale distributeurs en meer campagnematig willen gaan werken, hebben we voor Marvia gekozen. Marvia biedt meerdere marketingtools aan zoals templates en campagne management, waar we in de toekomst gebruik van willen gaan maken. Nuttige toepassingen die onze gaan helpen om gecontroleerd te groeien.”

www.styledevie.nl
www.getmarvia.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.