Soda Studio benoemt Flin Nortier tot partner

Flin Nortier is benoemd tot partner van digital productdesign bureau Soda. Hij is ruim 8 jaar betrokken bij het bedrijf, dat onderdeel is van het Amsterdamse bureaucollectief MakerStreet.

Nu de oorspronkelijke partners Evan Gelders en Jasper Olieroock hun focus volledig hebben gelegd op MakerStreet, is het aan Flin Nortier de beurt om Soda als design bureau verder te ontwikkelen, het team te leiden en sales en marketing te bedrijven. Samen met team lead Peter Klaas Vrieswijk en Miriam Pfeiffer alsmede lead designer Jeroen van de Ruit geeft hij het bedrijf een impuls. 

Flin Nortier wil Soda naar het volgende niveau brengen door het gat tussen mens en business steeds verder te verkleinen. Bijvoorbeeld door meer impact te maken in het voortraject van projecten door samen met klanten de strategische basis te leggen en de geïntegreerde samenwerking met techniek verder te versterken.

Flin Nortier: “Dit is me op het lijf geschreven. Voor mij had dit altijd al de focus in projectwerk en later in het aansturen van ons team. Nu kan ik dit op een nog grotere schaal realiseren. Een prachtige uitdaging.” 

Flin Nortier maakte bij Soda een snelle groei door van User Experience Designer naar Lead User Experience Designer en vervolgens naar Managing UX Director. Hij heeft in deze rollen ervaring opgedaan met alle aspecten van het runnen en laten groeien van een ambitieus designbureau. Zo ontwikkelde hij de bureaustrategie en professionaliseerde hij de organisatie onder meer door het structureren van rolverdelingen en ontwikkelen van onboarding- en trainingsprogramma’s. 

Evan Gelders, Managing Partner van MakerStreet: “De blijvende focus op digitale transformatie van ondernemingen geeft Soda studio de kans om het leven en werk van alle eindgebruikers fijner en sneller te maken. Met Flin Nortier als partner gaan we ervoor zorgen dat we nog groter en impactvoller worden in dit vakgebied en voor onze klanten.”

Als managing partners van MakerStreet zijn Jasper Olieroock en Evan Gelders trots dat er een garde klaar staat om het roer over te nemen, bij Soda maar ook bij de andere labels van MakerStreet zoals Resoluut, Mr Koreander en Webflight. Evan Gelders: “Binnen MakerStreet hebben we het doel groot te worden in ons eigen specialisme en om al ondernemend te groeien. In het bijzonder ook om werknemers ondernemende kansen te bieden. Onze ambitie om te groeien met ondernemers is nog lang niet klaar.” 

www.makerstreet.nl
www.sodastudio.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.