SnowWorld en reisorganisatie TUI bundelen krachten

SnowWorld en reisorganisatie TUI bundelen hun krachten om samen Nederlandse wintersporters optimaal voor te bereiden op hun wintersportvakantie. TUI zal zichtbaar zijn in SnowWorld op de kleding van ski- en snowboardleraren en op de panoramadoeken van SnowWorld Landgraaf.

Voorpret

Martijn van der Ploeg, Head of Overland & Wintersport: "De samenwerking met SnowWorld zijn wij in 2019 al gestart. Maar door de coronapandemie hebben we deze de afgelopen twee jaar op een laag pitje moeten zetten. Ik ben dan ook blij dat we nu echt van start kunnen. Er liggen mooie plannen klaar om met elkaar de Nederlandse wintersporters optimaal te bedienen en voor te bereiden op hun sneeuwvakantie. Een groot deel van ons wintersportaanbod is inmiddels boekbaar dus de voorbereiding én voorpret kan al gaan beginnen!"

Goede voorbereiding

Remko Klein, commercieel directeur bij SnowWorld: "Uit onderzoek blijkt dat de Nederlandse wintersporters zich onvoldoende voorbereiden op hun wintersportreis. 15 procent weet bijvoorbeeld niet hoe ze hun sneeuwkettingen moeten omleggen en veel te veel Nederlanders storten zich op dag 1 al, na een jaar zonder oefening, direct van de hoge pistes. Wat natuurlijk risico’s met zich meebrengt. Door thuis al een paar keer de ski’s of het snowboard onder te binden of een paar lessen te nemen, begin je goed voorbereid aan je vakantie. Bovendien kun je door van te voren les te nemen op een verantwoorde manier een veel groter deel van het skigebied tijdens je vakantie ontdekken. Zeker voor de beginnende wintersporter is het fijn dat je hierdoor echt op pad kunt."

www.tui.nl

www.snowworld.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Campagne Joe Public benadrukt dagelijkse realiteit van reuma

01-09-2025 | 11:57:00
Met een serie video’s wil het platform meer van de ruim twee miljoen mensen met reuma in Nederland bereiken en met elkaar verbinden.

Save the Children start merkcampagne met TBWA\NEBOKO

01-09-2025 | 11:18:00
De campagne wil Nederlanders laten zien dat ieder kind de potentie heeft om bij te dragen aan een betere toekomst.

Roorda en Achmed Akkabi werken samen tegen ronselpraktijken

01-09-2025 | 10:00:00
Fase twee van de publiekscampagne Vreemd of Verdacht? is gestart. De campagne waarschuwt jongeren voor criminelen

Jeugdfonds Sport & Cultuur start campagne Gewoon Mogelijk

01-09-2025 | 09:58:10
Met de campagne wil de organisatie ouders en verzorgers stimuleren een sport- of cultuurclub voor hun kind te kiezen, ook als er thuis onvoldoende geld is

Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor Matchis

01-09-2025 | 09:09:00
Met inzet van televisie, radio, social media en outdoormedia is dit een van de grootste wervingscampagnes die Matchis tot nu toe heeft gevoerd.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.