REDRUM zoekt partners voor campagne NFK

In maart lanceert de Nederlandse Federatie van Kankerpatiëntenorganisaties NFK een campagne voor mensen met een zeldzame kankervorm. Film- en animatiestudio REDRUM werkt belangeloos mee en zoekt partners die willen aansluiten.

De campagne heeft als doel meer zichtbaarheid te creëren voor het Patiëntenplatform Zeldzame Kankers. Dit platform zet zich in voor mensen met een zeldzame vorm van kanker en hun naasten. Zij lopen namelijk tegen andere dingen aan dan andere kankerpatiënten. Zo duurt het diagnosetraject vaak lang, wat leidt tot onzekerheid en een gevoel van eenzaamheid. Daarnaast heerst er nog een groot taboe op sommige zeldzame kankersoorten.

Op maandag 17 februari 2020 zal de video worden opgenomen. De eerste partners zijn al bekend. Allard Studio’s in Amsterdam blokte gelijk de agenda voor een van zijn grotere studio’s, interieur webshop Home Stock voorziet de shoot van styling en Bettina Polak neemt de visagie op zich.

Sjoerd Joosten, projectleider van de campagne en werkzaam bij REDRUM: “Het is ontzettend mooi om te zien hoeveel partners we al bereid hebben gevonden hun steentje bij te dragen. Iedereen doet het belangeloos en dat voelt ontzettend goed. Maar we zijn er nog niet. We zoeken nog decorbouwers, een fotograaf, licht, componist en natuurlijk catering. Want niks laat een draaidag beter verlopen dan een lekker broodje en een goeie kop koffie.”

www.redrumbureau.com
www.zeldzamekankers.nl
www.nfk.nl
www.homestock.nl
www.allardstudios.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.