Opleiding SintLucas kiest voor de Megawatt Group als nieuwe partner

SintLucas, een onderwijsinstelling met onder meer VMBO en MBO in Eindhoven en Boxtel heeft via een openbare aanbestedingsprocedure, Megawatt Group geselecteerd. De komende jaren zullen zij de communicatiecampagnes en alle on -en offline communicatiemiddelen van SintLucas ontwikkelen.

Stephan Kwast, managing director bij de Megawatt Group: “Sommige opdrachten zijn zó op je lijf geschreven, dat je ze wel moet winnen. Dat betekent overigens niet dat dit altijd het geval is. Gelukkig is dit wel het geval bij  SintLucas. De mogelijkheid om een aandeel te hebben in het enthousiasmeren en opleiden van de beste studenten in de creatieve sector is voor Megawatt dan ook een eer. Dit is immers de kweekvijver voor creatieve bureaus zoals zijzelf.“

Ook krijgt SintLucas de kans talentvolle media studenten te begeleiden en de opleiding te voorzien van de ontwikkelingen uit het bedrijfsleven. Marion Henckens, Manager marketing en communicatie bij SintLucas: “Een ander bureau laat je altijd weer kritisch kijken naar wie je bent en hoe je dat het beste kunt uitdragen. Met de ideeën en ervaring van Megawatt gaan we stappen zetten in onze merkbeleving en communicatie. Het voelt goed dat ze dezelfde Noord-Brabantse roots hebben, SintLucas kennen en op een steenworp afstand zitten.”

www.sintlucas.nl
www.megawatt.agency




 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.