Opleiding SintLucas kiest voor de Megawatt Group als nieuwe partner

SintLucas, een onderwijsinstelling met onder meer VMBO en MBO in Eindhoven en Boxtel heeft via een openbare aanbestedingsprocedure, Megawatt Group geselecteerd. De komende jaren zullen zij de communicatiecampagnes en alle on -en offline communicatiemiddelen van SintLucas ontwikkelen.

Stephan Kwast, managing director bij de Megawatt Group: “Sommige opdrachten zijn zó op je lijf geschreven, dat je ze wel moet winnen. Dat betekent overigens niet dat dit altijd het geval is. Gelukkig is dit wel het geval bij  SintLucas. De mogelijkheid om een aandeel te hebben in het enthousiasmeren en opleiden van de beste studenten in de creatieve sector is voor Megawatt dan ook een eer. Dit is immers de kweekvijver voor creatieve bureaus zoals zijzelf.“

Ook krijgt SintLucas de kans talentvolle media studenten te begeleiden en de opleiding te voorzien van de ontwikkelingen uit het bedrijfsleven. Marion Henckens, Manager marketing en communicatie bij SintLucas: “Een ander bureau laat je altijd weer kritisch kijken naar wie je bent en hoe je dat het beste kunt uitdragen. Met de ideeën en ervaring van Megawatt gaan we stappen zetten in onze merkbeleving en communicatie. Het voelt goed dat ze dezelfde Noord-Brabantse roots hebben, SintLucas kennen en op een steenworp afstand zitten.”

www.sintlucas.nl
www.megawatt.agency




 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude

21-10-2025 | 18:20:00
Omdat nepwebshops steeds professioneler worden, lanceert Thuiswinkel.org de bewustwordingscampagne Neem geen risico. Check het logo.

Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne

21-10-2025 | 15:37:00
De campagne benadrukt de unieke waarde van werken met ouderen en speelt in op de groeiende vraag naar medewerkers in de ouderenzorg.

DEPT en Histor lanceren creatorgedreven campagne

21-10-2025 | 15:04:00
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.

Heineken en LePub spelen met AI-vriendschap

21-10-2025 | 11:46:00
De bierbrouwer zet het contrast neer tussen kunstmatige verbondenheid en het merkstandpunt dat échte vrienden ontstaan aan een échte bar met een echt bier.

[Vacatures] iO zoekt een Senior Contentmanager

21-10-2025 | 10:29:00
iO is per direct op zoek naar Senior Contentmanager - Campus Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.