Online Seminar opent studio in Johan Cruijff ArenA

Online Seminar, de webinarproducent voor de zakelijke markt, heeft deze week een studio geopend aan de hoofdtribune van de Johan Cruijff ArenA - bij skybox 300. De studio heeft uitzicht op het bekende voetbalveld en is volledig uitgerust met vaste camera's, een regieruimte en alle faciliteiten om een interactieve uitzending te kunnen maken.

De studio is aangesloten op het Online Seminar-platform, dat de interactie van de kijkers voor, tijdens en na de uitzendingen verzorgt. Dit maakt deze studio uitermate geschikt voor bijvoorbeeld talkshows, productpresentaties, aandeelhouders- vergaderingen, webinars, online workshops en voor de hybride cross-over tussen fysieke en online events.

Marthijn Pieters, CEO van Online Seminar: “We hadden al een Online Seminar-studio op een andere locatie in de ArenA, waarin we inmiddels ruim vijftig uitzendingen hebben gerealiseerd. Deze andere studio is van alle (technische) gemakken voorzien, met daarnaast ook uitzicht op het veld wat voor de uitzendingen een toegevoegde waarde kan hebben. Je kunt het gras niet alleen zien, maar ook bijna ruiken.”

www.onlineseminar.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.