Noshirt kiest voor UM

UM heeft het media-account van Noshirt gewonnen. Na een korte bureauoriëntatie heeft Noshirt besloten om haar media-activiteiten bij UM onder te brengen. De samenwerking omvat de mediastrategie, -planning en -inkoop in Nederland.

Noshirt maakt al meer dan tien jaar luxe, comfortabele ondermode voor mannen. De webshop biedt een breed assortiment van onzichtbare ondershirts, shorts en sokken. Gemaakt van de mooiste materialen, met oog voor detail én op een zo duurzaam mogelijke manier. Binnenkort introduceert Noshirt, op veler verzoek, ook een lijn met ondershirts voor vrouwen: tops met een uniek, eigen design en de bekende Noshirt-kwaliteit.

UM werkt met volledig geïntegreerde, maar flexibele klantenteams, wat volledig aansluit bij de behoefte van Noshirt. Deze manier van werken geeft Noshirt ook de flexibiliteit om in de toekomst mogelijk uit te breiden naar andere landen en om dan samen te werken met bestaande partners.

Jan Willem Onderwater, oprichter van Noshirt: “UM is de partner die ons gaat helpen om onze kortetermijnperformance verder te vergroten en onze langetermijnmerkambities invulling te geven. Welke strategie en middelen kunnen we kiezen? Hoe kunnen we gaan samenwerken met marketplaces? En hoe kunnen we nog meer effect uit onze budgetten halen? UM helpt ons daar, met datagedreven inzichten, de juiste antwoorden op te vinden. En zeker zo belangrijk: vanaf de eerste kennismaking was er een goede klik met het team. De mentaliteit en visie van UM sluiten goed bij ons aan. Samen gaan we verder komen, daar heb ik alle vertrouwen in.”

Carolien van ‘t Hek, CEO UM Nederland: “Wij zijn superblij en trots dat Noshirt voor ons heeft gekozen. Noshirt waardeert onze mentaliteit, onze kennis en geïntegreerde propositie. Dit gaat over duurzame groei voor het merk in combinatie met een geweldige persoonlijke klik. Wij kijken ernaar uit om samen met het team van Noshirt een futureproof aanpak te ontwikkelen, gericht op mannen én op vrouwen.”

www.um.nl
www.noshirt.nl

 

 

 

 

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.