New Business Radio live vanaf Cross Media Congres 2021

New Business Radio doet op dinsdag 14 september 2021 in een speciale uitzending live verslag van het Cross Media Congres 2021

Het congres, dat plaatsvindt in de Kromhouthal in Amsterdam, geeft een podium aan tal van sprekers uit wereld van media en marketingcommunicatie.

De programmering van New Business Radio staat op dinsdag 14 september van 09:00 tot 13:00 uur geheel in het teken van het Cross Media Congres 2021. Met studiogasten, topsprekers, sfeerreportages en het laatste cross media nieuws. De presentatie is in handen van Fabienne de Vries, Ron Lemmens en Bas Vlugt.

Ron Lemmens, Station Manager van New Business Radio: “Mooi dat we sinds lange tijd weer live vanaf een event verslag kunnen doen. Dat hebben we gemist en we kijken er heel erg naar uit! Leuk om dan weer af te trappen met het Cross Media Congres, waar we alweer voor het derde achtereenvolgende jaar live verslag van doen”.

De werkdag op New Business Radio wordt tussen 17:00 en 18:00 uur afgesloten met een speciale uitzending van Marketing Report Radio met presentatoren, en tevens initiatiefnemers van het Cross Media Congres, Peter Wybenga en Bas Vlugt.

Peter Wybenga: “We kijken er enorm naar uit. Naast een geweldige line up aan keynote sprekers presenteren we ook het makersforum én het marketeersforum. Dat wordt inhoudelijk vuurwerk waar New Business Radio bij hoort te zijn - en dus ook is. We gaan zoveel mogelijk sprekers naar de studio halen.”

Topsprekers tijdens deze achtste editie van het Cross Media Congres zijn onder meer Akwasi Owusu Ansah (Oprichter Omroep Zwart), Shula Rijxman (Voorzitter Raad van Bestuur NPO), Antoinette Hoes (Transformation Director Innocean Berlin), Eric Kip (CEO Exterion Media Nederland) en Eric Smit (Follow The Money).

De interviews zijn naderhand terug te luisteren als podcast via www.newbusinessradio.nl, de portal www.marketingreport.nl en alle bekende podcastkanalen.

Kaarten voor het congres zijn nog beschikbaar, klik hier voor meer informatie.

www.crossmediacongres.nl
www.newbusinessradio.nl
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.