[Nederlands MediaNetwerk TV] Rik Heijmen over online relatietherapie via Monsley

Rik Heijmen, voormalig strategisch directeur en oprichter van KOKORO Amsterdam, wil met zijn dienst Monsley binnen zes jaar 100.000 Europeanen online mentale zelfhulp bieden bij onder meer relatieproblemen, rouwverwerking en burn-out. Hij deed met zijn bedrijf mee aan de Startup Competitie van Nederlands MediaNetwerk.

Rik Heijmen: “Monsley is een online relatieprogramma voor mensen die in een relatiecrisis zitten en daar uit willen komen. Maar het is ook het begin van een platform dat hopelijk uiteindelijk zal uitgroeien tot een platform voor mental health. Wij hopen voor alle mentale problemen waar mensen tegenaan lopen en waar ze zelf uit kunnen komen, een programma te ontwikkelen.”

De ondernemer kwam zelf in aanraking met mentale problemen na een scheiding en de verkoop van zijn eerste bedrijf. Hij kwam er goed uit en werd er sterker door, maar kreeg meer oog voor die kant van het leven. Mensen willen het liever zelf oplossen in plaats van naar een therapeut te gaan en met zijn programma hoopt Heijmen therapie laagdrempeliger te maken. Inmiddels is er een tweede programma in de maak rondom vreemdgaan.

Kijk dit interessante interview hier: 

www.monsley.com
www.quadia.nl

Bekijk nog veel meer interviews op Nederlands MediaNetwerk TV.

 

www.nederlandsmedianetwerk.tv

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



 

       


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.