[Nederlands MediaNetwerk TV] Birgit Zuurveld (Dorst & Lesser) over social media, kijktijd en doelgroepen

Birgit Zuurveld is managing director bij Dorst & Lesser. Het bureau is in 2011 opgericht en ontwikkelt social strategieën, content en campagnes voor bekende merken.

Birgit Zuurveld: "Wij zijn een socialmediabureau, wij verzorgen de social media voor verschillende klanten. Wij geloven in het vertellen van verhalen, we maken de content en verspreiden die. We hebben een brede klantenkring, bijvoorbeeld Lidl, Action, Schweppes."

"Merken hebben verschillende doelgroepen, maar zijn allemaal te vinden op social media. Autokopers zijn mannen van middelbare leeftijd, maar jongeren zijn weer voor veel merken interessant om merkvoorkeur te creëren. Die laatste groep vind je natuurlijk veel op TikTok, helaas zijn goede TikTok-campagnes tot nog toe schaars."

Kijk dit interessante interview hier: 

www.dorstenlesser.com
www.quadia.nl

Bekijk nog veel meer interviews op Nederlands MediaNetwerk TV.

 

www.nederlandsmedianetwerk.tv

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.