Moederbedrijf Grolsch lanceert Viper Hard Seltzer met tv-commercial  

Asahi Europe and International, het moederbedrijf van Koninklijke Grolsch, komt met Viper Hard Seltzer. Het licht-alcoholische drankje komt in de schappen van alle grote supermarkten te liggen. Seltzers zijn een hit in de VS. Het zijn bruisende drankjes op basis van water met een lichte fruitsmaak, met een alcoholpercentage van zo’n 4 tot 5 procent.

Het is de eerste hard seltzer in Nederland die naast blik ook in fles verkrijgbaar is én met een commercial op televisie te zien is. De hard seltzer wordt gelanceerd in meerdere landen in Europa. Het drankje wordt op een natuurlijke, traditionele manier gebrouwen in de bekende Pilsen brouwerij in Tsjechië.

Yara Pelzer, Brand Manager Viper Nederland : “We zijn enorm trots dat het drankje zo breed verkrijgbaar gaat zijn en dat we de mogelijkheid hebben om het op deze manier zo groots te introduceren. We willen met deze introductie een grote groep consumenten aanspreken: consumenten die bewuster bezig zijn met de drankjes die ze drinken, maar ook willen blijven genieten.”

Viper is een gebrouwen hard seltzer en is beschikbaar in de smaken lime en cranberry. Het is glutenvrij en bevat geen conserveringsmiddelen en kunstmatige kleur- of zoetstoffen.

Viper Hard Seltzer wordt gepresenteerd met de pay-off ‘sparkling water with a bite’. De bite verwijst hierin naar de slang (Viper) - die ook te zien is in het merklogo - en naar de twist die de alcohol aan het bruiswater geeft.

www.viperhardseltzer.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.