Martijn Berns versterkt DBOM met bureauzijde Hellodialog

Digital marketingbureau DBOM en de bureauzijde van Hellodialog kondigen aan dat ze samen verdergaan onder de naam DBOM. Met het samenvoegen van beide dienstenportfolio’s is DBOM in staat haar opdrachtgevers full-service ondersteuning te bieden bij het realiseren van hun groeidoelstellingen; van online acquisitie tot retentie. 

Sterke combinatie van e-mailmarketing en data-gedreven groei

Hellodialog was van origine een e-mailserviceprovider met een eigen e-mailmarketingapplicatie. Onder leiding van Martijn Berns ontwikkelde het bedrijf zich de laatste jaren tot solution provider op het gebied van e-mailmarketing, marketing automation en Customer Data Platforms. Hierdoor werkten zij in de praktijk al veel samen met DBOM. De e-mailmarketing applicatie Hellodialog gaat onder eigen naam verder als aparte entiteit. 

Martijn Berns: “Het is een hele logische stap om twee organisaties samen te brengen die al nauw verbonden waren. Voor onze klanten betekent dit dat we ze nog beter kunnen bedienen.”

DBOM realiseert data-gedreven groei door slimme toepassing van technologie, media en content. Met state-of-the-art technologie, scherpe campagnes en goed converterende content, zorgt DBOM ervoor dat haar klanten alles in huis hebben om op voorsprong te komen binnen hun markt. Dit combineert DBOM met een bewezen en pragmatische aanpak voor online groei. 

Berns en Borsboom aan het roer van het fusiebedrijf

Martijn Berns en Duncan Borsboom vormen samen de directie van het nieuwe DBOM. Martijn neemt de rol van Managing Director op zich. Met de ervaring van Martijn in management, commercie en ondernemen zet DBOM een stap richting de volgende fase. 

Een fase van groei waarin Duncan als Product & Innovation Director zijn visie, kennis en ervaring kan laten gelden door flink in te zetten op kwaliteit, strategie en innovatie.

Harold van Asdonk is aangetrokken om de hernieuwde focus op de e-mailmarketingapplicatie en verregaande groeiambities te realiseren bij Hellodialog.

Endeavour Group: one-stop shop voor orchestrated digital marketing

DBOM maakt onderdeel uit van de Endeavour Group: the Digital Marketing Group. Endeavour is gevestigd in Haarlem en levert orchestrated digital marketing services in de domeinen Platforms, Content en Growth. DBOM geeft vorm aan het Growth domein in het aanbod van Endeavour.

dbom.nl
www.hellodialog.com

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude

21-10-2025 | 18:20:00
Omdat nepwebshops steeds professioneler worden, lanceert Thuiswinkel.org de bewustwordingscampagne Neem geen risico. Check het logo.

Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne

21-10-2025 | 15:37:00
De campagne benadrukt de unieke waarde van werken met ouderen en speelt in op de groeiende vraag naar medewerkers in de ouderenzorg.

DEPT en Histor lanceren creatorgedreven campagne

21-10-2025 | 15:04:00
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.

Heineken en LePub spelen met AI-vriendschap

21-10-2025 | 11:46:00
De bierbrouwer zet het contrast neer tussen kunstmatige verbondenheid en het merkstandpunt dat échte vrienden ontstaan aan een échte bar met een echt bier.

[Vacatures] iO zoekt een Senior Contentmanager

21-10-2025 | 10:29:00
iO is per direct op zoek naar Senior Contentmanager - Campus Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Pie Kamau

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.