[Marketing Report Radio] Joris van Heukelom (MakerStreet) over hoe de coronacrisis innovatie aanjaagt

Op 17 maart stond de uitzending van Marketing Report Radio volledig in het teken van de effecten van de coronacrisis op media en marketingcommunicatie en hoe bedrijven zich door deze tijd proberen te slaan.

Een van de gasten was Joris van Heukelom, partner bij MakerStreet. We spraken hem over hoe de coronacrisis innovatie aanjaagt.

Joris van Heukelom: "Kijk naar sociale innovatie. De echte sharing economy is nu aangegaan. Tot nu toe hadden we Airbnb en Uber - dat is helemaal geen sharing economy, bijna in tegendeel - maar op dit moment zie je echte social innovatie. Mensen die hun best doen om er iets van te maken met onder meer crowd performance. Op gebied van digital tooling gebeurt er een godswonder. Alles dat te maken heeft met remote collaboration was altijd al mogelijk maar werd vooral door de corporates nog niet veel gebruikt. In de afgelopen 72 uur zie ik hier een gedragsverandering. Ik maak een grote buiging. Je ziet ook: nood breekt wet. Educatie: nu al en in de komende weken zullen er tools en toepassingen worden ontwikkelt die de structurele problemen in de keten voor een groot deel zullen gaan oplossen..."

Luister het volledige radio-interview met Joris van Heukelom hier terug:

www.makerstreet.nl

Luister de volledige uitzending van Marketing Report Radio van 17 maart 2020 hier terug

 

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business


www.logitech.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.

Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage

15-09-2025 | 14:05:00
Supermarktketen Dirk heeft een bespaarbijlage uitgebracht in De Telegraaf. Daarmee speelt de keten in op de discussie over koopkracht en prijzen

Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes

15-09-2025 | 12:31:00
Verzekeraar Univé heeft na een pitch Zandbeek verkozen als creatief bureau voor zakelijke marketingcampagnes en content

[Vacatures] iO zoekt een Marketing Strateeg

15-09-2025 | 08:50:00
iO is per direct op zoek naar Marketing Strateeg - Campus Den Bosch

[Vacatures] Influentials zoekt een Medior Campaign Manager

15-09-2025 | 07:49:00
Influentials is per direct op zoek naar Medior Campaign Manager (36-40 uur) Fulltime · Rotterdam / Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.