[Marketing Report Radio] Dennis Mensink over Mediatic, LiEF ondernemen en duurzaamheid

Dennis Mensink is oprichter van pr- en contentmarketingbureau Mediatic. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over duurzaam ondernemen, het boek LiEF en zijn eigen bedrijf.

Dennis Mensink: "Mediatic heeft de focus op vooruitstrevende bedrijven. Vaak zijn dat bedrijven die duurzaam zijn of geloven dat het anders kan. Oorspronkelijk zaten we in de zakelijke dienstverlening. Geleidelijk is dat verbreed, al doen we nog steeds veel HR, IT en dergelijke. Maar we werken ook veel met duurzame bedrijven, zoals Seepje. We hebben een boek ontwikkeld, LiEF, vol interviews met vooruitstrevende, snel groeiende bedrijven over succesvol ondernemen. De wetenschappers die we daarvoor hebben gesproken, zeggen ook dat je als bedrijf geen toekomst hebt als je niet bezig bent met duurzaamheid. Het boek is een vervolg op LEF, vol interviews met topondernemers van grote, bekende bedrijven." 

Luister dit interessante interview hier:



Luister hier de volledige radio-uitzending van 16 augustus 2022 terug:

Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcast. Marketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Media en performance bureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.

Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.

www.newbusinessradio.nl

www.mediatic.eu

Luister ook:

[Marketing Report Radio] Marleen Hendriksen over SNS Bank: Eerst de mens, dan het geld

[Marketing Report Radio] Ramona Chang over Utrecht, de Vuelta en Content Marketing | The Awards

[Marketing Report Radio] Fleur van Zandbeek over pionieren in contentmarketing

[Marketing Report Radio] Christiaan van Dijk (ZIGT) over het Nationaal Media Onderzoek en de advertentiemarkt

[Marketing Report Radio] Charlie Hemmes over de spellen van 999 Games

[Marketing Report Radio] Ben Verleg over Gevleugeld Leiderschap


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.