[Marketing Report Radio] Chris Out over extreme omzetgroei met Growth Hacking

Chris Out helpt als Extreme Revenue Growth Expert ondernemers om extreme omzetgroei te genereren. Bij Marketing Report Radio vertelt hij hoe hij dat doet. Op 15 oktober 2021 verschijnt zijn boek Structuring for Extreme Revenue Growth.

Chris Out: "Growth Hacking is oude wijn in nieuwe zakken. Vroeger waren bedrijven lang bezig om producten en diensten te ontwikkelen en het duurde ook lang voordat het in de markt werd gezet. Het duurde daarna ook lang voordat je de resultaten wist. In de huidige wereld is het product digitaal, de marketing is digitaal, het verkopen digitaal, je kan duizenden keren per dag je product aanpassen. Het is dus een andere manier om je groei aan te pakken. Het is misschien een wat ongelukkige term en heeft niet zoveel met hacking te maken, maar het werkt wel." 

Luister het volledige interview hier:

Luister hier de volledige radio-uitzending van 21 september 2021 terug:

Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcastMarketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.  

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business en Clarity.


www.logitech.com
www.clarity.pr
www.chrisout.com

Anneke Veenendaal-de Kort is oprichter van Matterz. We spraken bij Marketing Report Radio met haar over haar bedrijf, dat helpt bij veranderprocessen gericht op de groei van mensen en organisatie... luister dit interview hier


René Zeedijk, Directeur Business Development bij ZIGT media en performance bureau, spreekt met Stefan Havik, directeur Digital Development bij DPG Media over afscheid nemen van Google en het eigen advertentiesysteem dat DPG ontwikkelt... luister dit interview hier

Jurgen Surstedt is Senior Manager Merkmanagement bij Interpolis. We spraken bij Marketing Report Radio met hem over hoe deze verzekeraar zijn merk positioneert en omgaat met de slogan Interpolis, glashelder - een motto dat ondertussen net een merk lijkt te zijn geworden... luister dit interview hier

Gwenda van Vliet is Chief Marketing Officer bij G-Star RAW.  Bij Marketing Report Radio spraken we haar over de huidige campagne en de samenwerking met Snoop Dogg... luister dit interview hier

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Save the Children start merkcampagne met TBWA\NEBOKO

01-09-2025 | 11:18:00
De campagne wil Nederlanders laten zien dat ieder kind de potentie heeft om bij te dragen aan een betere toekomst.

Roorda en Achmed Akkabi werken samen tegen ronselpraktijken

01-09-2025 | 10:00:00
Fase twee van de publiekscampagne Vreemd of Verdacht? is gestart. De campagne waarschuwt jongeren voor criminelen

Jeugdfonds Sport & Cultuur start campagne Gewoon Mogelijk

01-09-2025 | 09:58:10
Met de campagne wil de organisatie ouders en verzorgers stimuleren een sport- of cultuurclub voor hun kind te kiezen, ook als er thuis onvoldoende geld is

Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor Matchis

01-09-2025 | 09:09:00
Met inzet van televisie, radio, social media en outdoormedia is dit een van de grootste wervingscampagnes die Matchis tot nu toe heeft gevoerd.

[Vacatures] NOSUCH zoekt een Marketing en Communicatie Manager

01-09-2025 | 08:54:00
NOSUCH is per direct op zoek naar een Marketing en Communicatie Manager - Rotterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.