
[Marketing Report Radio | Cannes 2022] Jan Rijkenberg over BSUR
Marketing Report is in Cannes en doet vanaf de Embassy of Dutch Creativity dagelijks van 17:00 tot 19:00 uur live verslag op New Business Radio.
Wij spreken Jan Rijkenberg, CEO van BSUR Group.
Jan Rijkenberg: “Voor corona ben ik hier 25 jaar geweest en ik heb alle ontwikkelingen meegemaakt. Na een tijdje dachten we: is het nog well euk? We keken in het begin vooral naar het festival en wie de prijzen allemaal hadden gewonnen. We zijn zelf al vanaf het begin erg bezig geweest met geïntegreerde communicatie en het accent lag toen erg op de klassieke reclame. We zijn hier nu vooral als internationaal opererend bedrijf om vrienden van bureaus uit Milaan en dergelijke te ontmoeten. Na een kleine dip zag ik toch ineens een andere generatie mensen komen, en nu moet je bijna zoeken naar de klassieke bureaus.”
Luister dit interview hier:
www.bsur.com
www.newbusinessradio.nl
www.embassyofdutchcreativity.com
Sponsors Marketing Report Radio Cannes 2022
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen
Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt