[Marketing Report Radio | Cannes 2022] Jan Rijkenberg over BSUR

Marketing Report is in Cannes en doet vanaf de Embassy of Dutch Creativity dagelijks van 17:00 tot 19:00 uur live verslag op New Business Radio.

Wij spreken Jan Rijkenberg, CEO van BSUR Group.

Jan Rijkenberg: “Voor corona ben ik hier 25 jaar geweest en ik heb alle ontwikkelingen meegemaakt. Na een tijdje dachten we: is het nog well euk? We keken in het begin vooral naar het festival en wie de prijzen allemaal hadden gewonnen. We zijn zelf al vanaf het begin erg bezig geweest met geïntegreerde communicatie en het accent lag toen erg op de klassieke reclame. We zijn hier nu vooral als internationaal opererend bedrijf om vrienden van bureaus uit Milaan en dergelijke te ontmoeten. Na een kleine dip zag ik toch ineens een andere generatie mensen komen, en nu moet je bijna zoeken naar de klassieke bureaus.”

Luister dit interview hier:

www.bsur.com
www.newbusinessradio.nl
www.
embassyofdutchcreativity.com

Sponsors Marketing Report Radio Cannes 2022


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.