[Interview] Bert Kamp over het coöperatieve idee samen met anno 2020

Bert Kamp is Communication Channel Manager en mediastrateeg bij de Rabobank. De organisatie wil opnieuw haar coöperatieve opzet benadrukken. Rabo kent haar oorsprong bij de Raiffeisenbank en de Boerenleenbank en is daar trots op. De bank legt de focus op het samenwerken met de maatschappij. Rabobank wil duurzaamheid en transitie vormgeven met andere bedrijfsmodellen en met verschillende sectoren.

"Je voelt het coöperatieve bloed bij de mensen van de Rabobank heen gaan. Bij de campagne Rabo clubsupport doen we dat met onze aftiteling de coöperatieve bank. Voor een coöperatie moet je niet weglopen. Het is juist weer hot, samenwerken en netwerken is de essentie van een coöperatie. Rabobank bestaat 125 jaar en dat is gewoon opnieuw in de markt neergezet met de campagne Rabo clubsupport."

Luister het volledige interview hier:



Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcastMarketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur. 

Luister de volledige uitzending van Marketing Report Radio van 15 september 2020 hier terug:

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business


www.logitech.com

DeMarketing100 2021 komt eraan! Draag hier mensen voor deze lijst voor.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude

21-10-2025 | 18:20:00
Omdat nepwebshops steeds professioneler worden, lanceert Thuiswinkel.org de bewustwordingscampagne Neem geen risico. Check het logo.

Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne

21-10-2025 | 15:37:00
De campagne benadrukt de unieke waarde van werken met ouderen en speelt in op de groeiende vraag naar medewerkers in de ouderenzorg.

DEPT en Histor lanceren creatorgedreven campagne

21-10-2025 | 15:04:00
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.

Heineken en LePub spelen met AI-vriendschap

21-10-2025 | 11:46:00
De bierbrouwer zet het contrast neer tussen kunstmatige verbondenheid en het merkstandpunt dat échte vrienden ontstaan aan een échte bar met een echt bier.

[Vacatures] iO zoekt een Senior Contentmanager

21-10-2025 | 10:29:00
iO is per direct op zoek naar Senior Contentmanager - Campus Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.