[Marketing Report - 15 december] Angela Hordijk | Monique Bergers | Nicole Freid | Florent Renders

Marketing Report

15 december 2020

New Business Radio

Op 15 december hadden wij de 22-ste uitzending van Marketing Report op New Business Radio met als gasten:

 

In deze laatste uitzending van dit - we mogen wel zeggen interessante - jaar ontvingen wij opnieuw geweldige gasten. Zo spraken we met Haktivist Nicole Freid, directeur marketing & innovatie bij Hak over dit prachtige oer-Hollandse A-merk.

Angela Hordijk, channel marketing manager bij Logitech, heeft een bizar jaar achter de rug. Met haar spraken we uitgebreid over hoe Logitech onder meer videocollaboration naar het hoogste niveau heeft getild.

Florent Renders, marketing manager bij Royal Swinkels Family Brewers kwam de studio in met de allernieuwste, hoogst innovatieve 0.0 van Bavaria. We hebben geproefd en geoordeeld.

Monique Bergers is de Crossmedia Vrouw van het Jaar 2018. Intussen is zij van adverteerderskant naar bureauzijde vertrokken en richtte binnen N=5 een nieuw contentmarketingbureau op: N=Content. De liefde voor content zit diep, dus dat werd ook een mooi gesprek.

Tenslotte én vaste prik, is de inspirerende maandelijkse bijdrage van René Zeedijk van Mediabureau ZIGT. Met hem hebben we het uitgebreid gehad over het afgelopen jaar, de gevolgen van Covid-19 op media en marketing en ook een vergezicht. Ook in de uitzending René Mioch over zijn presentatiemarathon. Dertig premières van De Slag om de Schelde heeft hij achtereen ingeleid. De dag erna werden alle bioscopen gesloten.

Luister de complete uitzendinghier;


Marketing Report op New Business Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business
 

www.logitech.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.