Lukkien ontwikkelt websites Sportfondsen Nederland

Sporten en bewegen nóg toegankelijker maken. Dat is het idee achter het interactieve platform van Sportfondsen Nederland. Lukkien Digital ontwikkelde de ontwerpen en functionaliteiten voor de meer dan 75 websites.

Het landelijke sportorgaan ziet het als zijn verantwoordelijkheid om sport, bewegen en samen activiteiten ondernemen te faciliteren en te ondersteunen. Zo wil Sportfondsen Nederland niet alleen werken aan een vitaler Nederland, maar ook aan een omgeving waarin op mentaal en sociaal vlak ruimte is voor ontwikkeling.

Sjoerd IJsseldijk, Digital Marketeer bij Sportfondsen Nederland: “Onze websites zijn weer helemaal van deze tijd. Het design is fris en optimaal te bekijken op mobiel en desktop. Online bezoekers kunnen eenvoudig hun activiteit reserveren en aankopen. Ze worden geholpen om een activiteit te vinden die aansluit bij hun behoefte. Zo gaan we proberen nóg meer Nederlanders energie te geven voor een vitalere lifestyle.”

Op lokaal niveau is Sportfondsen Nederland steeds meer betrokken op het gebied van beweging. Het online platform van alle regionale accommodaties moet functioneren als verlengstuk naar het publiek toe. Het interactieve ontwerp zorgt voor een dialoog; zo is er ruimte voor vragen en de interesses die er bij het publiek zijn.

Anne Derksen, projectmanager bij Lukkien Digital: “Sportfondsen Nederland kwam een jaar geleden bij ons met de uitdaging om alle Sportfondsen-accommodatiewebsites te vernieuwen. Samen sloegen we de handen ineen en zijn we op zoek gegaan naar hun digitale identiteit. En met succes! We zijn erg trots op het resultaat. De bezoeker staat centraal en wordt verwelkomd in een omgeving die uitnodigt om te gaan bewegen. De energie die Sportfondsen geeft, spat van je scherm.”

Lukkien produceert content sinds 1972. Van hoogwaardige ATL-afbeeldingen en films tot sociale verhalen en merkfilms. Ongeacht de bron, ongeacht de benodigde output ... we kunnen het maken. Onze omvang en ervaring maken ons de ideale partner voor grootschalige e-commerce en productie van sociale activa in fotografie, film en CGI. Wat is jouw uitdaging? Kom maar op!


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.