Lukkien ontwikkelt websites Sportfondsen Nederland

Sporten en bewegen nóg toegankelijker maken. Dat is het idee achter het interactieve platform van Sportfondsen Nederland. Lukkien Digital ontwikkelde de ontwerpen en functionaliteiten voor de meer dan 75 websites.

Het landelijke sportorgaan ziet het als zijn verantwoordelijkheid om sport, bewegen en samen activiteiten ondernemen te faciliteren en te ondersteunen. Zo wil Sportfondsen Nederland niet alleen werken aan een vitaler Nederland, maar ook aan een omgeving waarin op mentaal en sociaal vlak ruimte is voor ontwikkeling.

Sjoerd IJsseldijk, Digital Marketeer bij Sportfondsen Nederland: “Onze websites zijn weer helemaal van deze tijd. Het design is fris en optimaal te bekijken op mobiel en desktop. Online bezoekers kunnen eenvoudig hun activiteit reserveren en aankopen. Ze worden geholpen om een activiteit te vinden die aansluit bij hun behoefte. Zo gaan we proberen nóg meer Nederlanders energie te geven voor een vitalere lifestyle.”

Op lokaal niveau is Sportfondsen Nederland steeds meer betrokken op het gebied van beweging. Het online platform van alle regionale accommodaties moet functioneren als verlengstuk naar het publiek toe. Het interactieve ontwerp zorgt voor een dialoog; zo is er ruimte voor vragen en de interesses die er bij het publiek zijn.

Anne Derksen, projectmanager bij Lukkien Digital: “Sportfondsen Nederland kwam een jaar geleden bij ons met de uitdaging om alle Sportfondsen-accommodatiewebsites te vernieuwen. Samen sloegen we de handen ineen en zijn we op zoek gegaan naar hun digitale identiteit. En met succes! We zijn erg trots op het resultaat. De bezoeker staat centraal en wordt verwelkomd in een omgeving die uitnodigt om te gaan bewegen. De energie die Sportfondsen geeft, spat van je scherm.”

Lukkien produceert content sinds 1972. Van hoogwaardige ATL-afbeeldingen en films tot sociale verhalen en merkfilms. Ongeacht de bron, ongeacht de benodigde output ... we kunnen het maken. Onze omvang en ervaring maken ons de ideale partner voor grootschalige e-commerce en productie van sociale activa in fotografie, film en CGI. Wat is jouw uitdaging? Kom maar op!


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Guerrilla-actie van Cogonez zet haven centraal tijdens SAIL

27-08-2025 | 17:26:56
Tijdens de SAIL-in van SAIL Amsterdam 2025 werden bezoekers verrast met een opvallende campagne van Werkenindehaven.amsterdam.

Natwerk lanceert BiFi Chicken-campagne in Duitsland

27-08-2025 | 09:33:00
Na eerdere campagnes in Nederland en België werkt Natwerk nu ook voor BiFi in Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk.

GoSpooky en Etos koppelen Insta-mijlpaal aan luierdonatie

27-08-2025 | 08:55:46
Modellen bepakt met Philips Airfryer-rugzakken verrassen foodies in de wachtrijen voor eetgelegenheden met vers bereide snacks uit de airfryer

ACM start campagne over rechten gebruikers online platforms

26-08-2025 | 09:21:00
Veel gebruikers van online platforms weten weinig over hun rechten onder de Europese Digital Services Act (DSA). Dat blijkt uit onderzoeken die de Autoriteit Consument & Markt (ACM) tussen 2023 en 2025 liet uitvoeren.

Finally an Agency brengt Share a Coke van Coca-Cola tot leven met OOH specials

26-08-2025 | 09:15:00
De campagne, gericht op Gen Z, draaide om het terugbrengen van offline momenten van verbinding in een tijd waarin digitaal contact vaak de boventoon voert.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.