
Lidl Nederland kiest opnieuw voor ZIGT
Lidl Nederland heeft na een oriëntatie opnieuw gekozen voor mediabureau ZIGT. ZIGT werkt sinds 2007 voor Lidl.
Jorieke de Vries-Goosen, Head of Marketing bij Lidl Nederland: "We zijn blij dat we de samenwerking kunnen voortzetten. Samen hebben we Lidl de afgelopen jaren naar de top van adverteerders gebracht, dat was geen makkelijke weg. Daar is vertrouwen, toewijding en een intens partnership voor nodig. In een medialandschap bomvol uitdagingen is het fijn zo’n partner te hebben, ik kijk vol vertrouwen uit naar de toekomst."
Rogier Bruggeman, algemeen directeur bij ZIGT. “De relatie tussen Lidl en ZIGT gaat ver terug. We zijn in 14 jaar tijd gezamenlijk enorm gegroeid in onze beide markten. Lidl is inmiddels de nummer drie supermarkt in ons land, geliefd onder heel veel Nederlanders door hun focus op betaalbare kwaliteit. ZIGT is in diezelfde periode uitgegroeid tot één van de grootste onafhankelijke bureaus, door exact dezelfde focus: kwaliteit tegen een eerlijke prijs.”
Niet alleen in Nederland is de relatie hecht, ook in België werd de samenwerking met Lidl afgelopen jaar verlengd. Rogier Bruggeman: "Lidl heeft tien jaar geleden bijgedragen aan onze stap om de Belgische markt te betreden als eerste klant. Ik ben er trots op dat we, na de verlenging in België afgelopen jaar, nu ook in Nederland een verder vervolg kunnen geven aan onze samenwerking. Gezamenlijk gaan we vol inzetten op verdere groei van zowel Lidl als ZIGT.”
www.lidl.nl
www.zigt.com
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Zwitserleven speelt in op emotie met Pensioenambities
DEPT en Bol werken samen aan back to school-campagne
Schwarzenegger en Moeller samen in Parkside-campagne
Guerrilla-actie van Cogonez zet haven centraal tijdens SAIL
Natwerk lanceert BiFi Chicken-campagne in Duitsland
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong