Lidl Nederland kiest opnieuw voor ZIGT

Lidl Nederland heeft na een oriëntatie opnieuw gekozen voor mediabureau ZIGT. ZIGT werkt sinds 2007 voor Lidl.

Jorieke de Vries-Goosen, Head of Marketing bij Lidl Nederland: "We zijn blij dat we de samenwerking kunnen voortzetten. Samen hebben we Lidl de afgelopen jaren naar de top van adverteerders gebracht, dat was geen makkelijke weg. Daar is vertrouwen, toewijding en een intens partnership voor nodig. In een medialandschap bomvol uitdagingen is het fijn zo’n partner te hebben, ik kijk vol vertrouwen uit naar de toekomst."

Rogier Bruggeman, algemeen directeur bij ZIGT. “De relatie tussen Lidl en ZIGT gaat ver terug. We zijn in 14 jaar tijd gezamenlijk enorm gegroeid in onze beide markten. Lidl is inmiddels de nummer drie supermarkt in ons land, geliefd onder heel veel Nederlanders door hun focus op betaalbare kwaliteit. ZIGT is in diezelfde periode uitgegroeid tot één van de grootste onafhankelijke bureaus, door exact dezelfde focus: kwaliteit tegen een eerlijke prijs.”

Niet alleen in Nederland is de relatie hecht, ook in België werd de samenwerking met Lidl afgelopen jaar verlengd. Rogier Bruggeman: "Lidl heeft tien jaar geleden bijgedragen aan onze stap om de Belgische markt te betreden als eerste klant. Ik ben er trots op dat we, na de verlenging in België afgelopen jaar, nu ook in Nederland een verder vervolg kunnen geven aan onze samenwerking. Gezamenlijk gaan we vol inzetten op verdere groei van zowel Lidl als ZIGT.”

www.lidl.nl
www.zigt.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.