Jeremiah Albinus is benoemd tot CEO fonQ

Jeremiah Albinus is door de raad van commissarissen van fonQ benoemd als CEO en volgt daarmee per 1 mei 2020 Antoine Brouwer op. De CEO zat eerder in het directieteam als CMO en werkt al dertien jaar bij fonQ.

Jeremiah Albinus: "Antoine Brouwer heeft fonQ geprofessionaliseerd in mindset en systemen, een grote verhuizing gecoördineerd en een prachtige samenwerking met vtwonen neergezet. Als directieteam zijn we afgelopen jaren een weg in geslagen met enorme potentie: het online startpunt worden in home & living. Samen met mijn collega’s en onze partners ga ik de route voortzetten om alle huizen in Nederland en Vlaanderen wat fonQ te geven."

Antoine Brouwer heeft ervoor gekozen om zijn carrière buiten fonQ voort te zetten.

Ad Scheepbouwer, voorzitter van de raad van commissarissen fonQ: "Jeremiah Albinus is in de afgelopen jaren een drijvende kracht geweest achter de home & living propositie van fonQ. Door zijn strategische blik, verbindende vorm van leiderschap en draagvlak in de organisatie zijn wij ervan overtuigd dat hij de juiste kapitein is op het fonQ-schip."

Het huidige directieteam van fonQ bestaat naast Jeremiah Albinus als CEO, uit Erwin Schröder (CFO) en Michiel von Meyenfeldt (CCO).

Jeremiah Albinus is in 2007 bij fonQ begonnen als stagiair en werd vrij snel online-marketing manager. Vanaf de startup fase heeft hij een leidende rol gespeeld in de strategie van de onderneming, het merk en de ontwikkeling van het marketing-technologieplatform. In 2015 is Jeremiah Albinus toegetreden tot de directie.

www.fonq.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.