Marketing Report
[Interview] Willem-Albert Bol: Abovo en Maxlead bieden klanten eigenzinnigheid

[Interview] Willem-Albert Bol: Abovo en Maxlead bieden klanten eigenzinnigheid

Willem-Albert Bol is sinds apri 2021 CEO van Abovo Maxlead. Hij maakte de overstap van DPG Media waar hij zeven jaar werkte, meest recentelijk als Directeur Business Develpment. Bij Nederlands MediaNetwerk TV spreken we hem onder meer over de voorgenomen overname van Talpa Network door RTL.

Willem-Albert Bol: “Wij zijn het grootste onafhankelijke media- en marketingbureau van Nederland. Abovo Media is een generalistisch mediabureau en zit in Hoorn. Maxlead zit in Oegstgeest en is een gespecialiseerd performance marketing bureau. Wij geloven dat die twee heel goed moeten samenwerken en daarom hebben we de groep opgericht.”

“Dat we niet in Amsterdam zitten, brengt ons vooral een frisse blik. Je ziet dat we in het vakgebied in een ivoren toren leven. De mediawereld zit in een bubbel en ik weet niet of je dan een zuiver beeld hebt van het echte Nederland. Jij bent misschien gewend om een latte macchiato havermout te drinken, terwijl de rest van Nederland gewoon een bak zwarte koffie drinkt. In Hoorn en Oegstgeest doen we dat ook. Onze klanten zoeken een bepaalde nuchterheid, die je bij ons nog gewoon kunt vinden.”

Kijk dit boeiende interview hier:

www.abovomedia.nl
www.maxlead.com

Nederlands MediaNetwerk TV is powered by Quadia

Wij zijn een kleurrijke mix van bevlogen videomakers, producers, editors, developers en webcast operators. Met meer dan 15 jaar ervaring, een passie voor interactieve (live) content én slimme video technologie, produceren wij content en ontzorgen wij brands en bureau’s met maar één doel; creativiteit met maximaal resultaat.

In de digitale wereld kan videocontent niet zonder technologie en technologie niet zonder goede content is onze overtuiging. Alleen de combinatie met een forse dosis creativiteit zorgt voor vuurwerk.

www.quadia.com
www.nederlandsmedianetwerk.tv



 

Bert Jan ten Kate is oprichter en CEO van publishing trader desk Massarius. Zijn bedrijf richt zich op programmatic advertising en vertelt bij Nederlands MediaNetwerk TV over het advertentielandschap in Nederland... Kijk dit interview hier


 

Margriet de Kroon is Managing Director van HERC. Haar creative ad agency ontwikkelt campagnes en is onderdeel van Ace. Margriet werkte hiervoor aan klantzijde bij Young Capital... Kijk dit interview hier



 

Paul Alberts is oprichter en Managing Director van BrandBase, ook wel the comeback company. Ze komen met spaar acties waardoor klanten naar een retailer teruggaan voor extra aankopen... Kijk dit interview hier

 

 

 

Mascha Colmans-De Graaf is sales manager bij Jean Mineur Mediavision, al 20 jaar in Nederland actief in bioscoopreclames... Kijk dit interview hier


 

 

Wierish Debipersad is commercieel directeur van Clear Channel Nederland, een van de grootste buitenreclame-exploitanten van Nederland.  Kijk dit interview hier


 

 

Liedewij Hentenaar is directeur van Audify, voorheen Radio Advies Bureau. Kijk dit interview hier



René Mioch is filmdeskundige, presentator en theatermaker. Te gast bij Nederlands MediaNetwerk TV spreken we hem onder meer over 100 jaar Tuschinski en zijn eigen theatershow. Kijk dit interview hier

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.