Marketing Report
[Interview] Margriet de Kroon: HERC is eigenzinnig en biedt klanten een frisse blik

[Interview] Margriet de Kroon: HERC is eigenzinnig en biedt klanten een frisse blik

Margriet de Kroon is Managing Director van HERC, onderdeel van bureaugroep ACE. Haar creative ad agency ontwikkelt campagnes en is onderdeel van Ace. Margriet werkte hiervoor aan klantzijde bij Young Capital. Bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt ze over haar rol binnen het bedrijf.

Margriet de Kroon: “Hiervoor heb ik nog nooit in de bureauwereld gewerkt en het trok me ook niet per se. Maar ik kende de oprichters van HERC vanuit mijn werk voor Young Capital. Ik kreeg de kans om mee te bouwen aan HERC en het leek me leuk om van iets kleins iets groots te maken.”

“De term eigenzinnigheid past heel goed bij ons. Iedereen die bij ons werkt is heel erg zichzelf en kiest zijn eigen pad – dat zit ook in ons werk. We zijn misschien soms een lastig bureau om mee te werken; we doen ons eigen ding en zeggen ook niet altijd ja tegen een klant. Klanten zoeken juist een bureau dat hen iets brengt dat ze zelf nog niet weten of kunnen. Een bureau dat een frisse blik brengt, kan confronterend zijn.”

Kijk dit boeiende interview hier:

www.herc.agency
www.thisisace.nl

 


Nederlands MediaNetwerk TV is powered by Quadia

Wij zijn een kleurrijke mix van bevlogen videomakers, producers, editors, developers en webcast operators. Met meer dan 15 jaar ervaring, een passie voor interactieve (live) content én slimme video technologie, produceren wij content en ontzorgen wij brands en bureau’s met maar één doel; creativiteit met maximaal resultaat.

In de digitale wereld kan videocontent niet zonder technologie en technologie niet zonder goede content is onze overtuiging. Alleen de combinatie met een forse dosis creativiteit zorgt voor vuurwerk.

www.quadia.com
www.nederlandsmedianetwerk.tv

 

Willem-Albert Bol is sinds april 2021 CEO van Abovo Maxlead. Hij maakte de overstap van DPG Media waar hij zeven jaar werkte, meest recentelijk als Directeur Business Develpment... Kijk dit interview hier



Bert Jan ten Kate is oprichter en CEO van publishing trader desk Massarius. Zijn bedrijf richt zich op programmatic advertising en vertelt bij Nederlands MediaNetwerk TV over het advertentielandschap in Nederland... Kijk dit interview hier



Paul Alberts is oprichter en Managing Director van BrandBase, ook wel the comeback company. Ze komen met spaar acties waardoor klanten naar een retailer teruggaan voor extra aankopen... Kijk dit interview hier

 

Mascha Colmans-De Graaf is sales manager bij Jean Mineur Mediavision, al 20 jaar in Nederland actief in bioscoopreclames... Kijk dit interview hier


Wierish Debipersad is commercieel directeur van Clear Channel Nederland, een van de grootste buitenreclame-exploitanten van Nederland.  Kijk dit interview hier


Liedewij Hentenaar is directeur van Audify, voorheen Radio Advies Bureau. Kijk dit interview hier



René Mioch is filmdeskundige, presentator en theatermaker. Te gast bij Nederlands MediaNetwerk TV spreken we hem onder meer over 100 jaar Tuschinski en zijn eigen theatershow. Kijk dit interview hier

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.