[Interview] Paul Alberts: BrandBase laat klanten terugkomen met innovatieve spaaracties

[Interview] Paul Alberts: BrandBase laat klanten terugkomen met innovatieve spaaracties

11-11-2021 11:12:00 | Door: Saskia van Weert | hits: 2676 | Tags:

Paul Alberts is oprichter en Managing Director van BrandBase, ook wel the come back company genoemd.

Paul Alberts: “We bestaan inmiddels 25 jaar, hebben 25 medewerkers en zijn actief in 24 landen. De begintijd was fantastisch maar nu is het eigenlijk mooier. Gisteren kwam er bijvoorbeeld een mooie campagne binnen uit Australië. Marketing staat voor market getting en het is een spel met drie knoppen waar je aan kunt draaien. Dat is het merk, behouden van bestaande klanten en werven van nieuwe. Wij zijn heel goed in het tweede.”

“Wij ontwikkelen producten die je kunt sparen. In Nederland zijn we ongelofelijk goed in innovatie. Een klant van ons deed al een spaaractie met miniatuurauto’s, en dan blijkt die markt te bestaan uit drie grote partijen. Daar leefde het idee dat een afstandsbestuurbaar autootje niet gemaakt kan worden van ijzer, dat is te zwaar. Wij hebben er goed over nagedacht en kwamen als eerste toch daarmee. Er zit een batterij in van lithium en een bluetooth-chip. Dat had ook nog nooit iemand bedacht. Wij zijn patenthouder van die batterij waarmee je allerlei speelgoed kunt besturen via een app.”

Kijk dit boeiende interview hier:

www.brand-base.com


Nederlands MediaNetwerk TV is powered by Quadia

Wij zijn een kleurrijke mix van bevlogen videomakers, producers, editors, developers en webcast operators. Met meer dan 15 jaar ervaring, een passie voor interactieve (live) content én slimme video technologie, produceren wij content en ontzorgen wij brands en bureau’s met maar één doel; creativiteit met maximaal resultaat.

In de digitale wereld kan videocontent niet zonder technologie en technologie niet zonder goede content is onze overtuiging. Alleen de combinatie met een forse dosis creativiteit zorgt voor vuurwerk.

www.quadia.com
www.nederlandsmedianetwerk.tv

 

Bert Jan ten Kate is oprichter en CEO van publishing trader desk Massarius. Zijn bedrijf richt zich op programmatic advertising en vertelt bij Nederlands MediaNetwerk TV over het advertentielandschap in Nederland... Kijk dit interview hier


Margriet de Kroon
is Managing Director van HERC. Haar creative ad agency ontwikkelt campagnes en is onderdeel van Ace. Margriet werkte hiervoor aan klantzijde bij Young Capital. Bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt ze over haar rol binnen het bedrijf... Kijk dit interview hier

Willem-Albert Bol is sinds apri 2021 CEO van Abovo Maxlead. Hij maakte de overstap van DPG Media waar hij zeven jaar werkte, meest recentelijk als Directeur Business Develpment. Bij Nederlands MediaNetwerk TV spreken we hem onder meer over de voorgenomen overname van Talpa Network door RTL... Kijk dit interview hier

Mascha Colmans-De Graaf is sales manager bij Jean Mineur Mediavision, al 20 jaar in Nederland actief in bioscoopreclames... Kijk dit interview hier

 

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.