[Interview] Berno Schokker (Pon Automotive) over crossmediale marketing en een markt in transitie

Berno Schokker is Head of Marketing Communication Volkswagen & Manager Media bij Pon Automotive. Hij verzorgt onder meer de merkstrategie van het automerk.

Ook bij Pon speelt crossmedia een belangrijke rol. Berno Schokker: “Ik denk dat eendimensionale campagnes niet meer bestaan tegenwoordig. Het is tegenwoordig wel een zaak om keuzes te maken waar je wel en niet aanwezig wilt zijn. Door focus aan te brengen vergroot je ook impact. De markt voor mobiliteit is in transitie met de opkomst van elektrisch rijden. Daar spelen we volop op in. Hoe je die boodschap brengt, verandert. Vanuit Volkswagen proberen we met een heel consistent klantbeeld naar buiten te treden, maar wel voldoende impact te genereren. ”

Luister het hele interview hier:

Luister hier de volledige radio-uitzending van 19 januari 2021 terug:

Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcastMarketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.  

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business


www.logitech.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.

Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne

16-10-2025 | 16:37:23
Bruna, Media Reverse en Talpa bewijzen dat AI-campagnes effectief en geloofwaardig kunnen zijn

O2H Creative Solutions versiert Amsterdam voor jubileumjaar

16-10-2025 | 15:13:06
De stad Amsterdam viert haar 750-jarig bestaan, en dat is ook buiten niet te missen.

TBWA\NEBOKO laat emoties spreken in fraudecampagne NVB

16-10-2025 | 14:55:00
De campagne moedigt Nederlanders aan om te vertrouwen op hun emoties bij een poging tot fraude.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.